کد خبر: ۵۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 28 June 2015
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز از آغاز ثبت نام متقاضیان برای حضور در کانون‌های نابستانی کمیته امداد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین رجبی ظهر امروز در حاشیه آغاز فعالیت‌های کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این کلاس‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد البرز، برگزار شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: همه ساله با پایان سال تحصیلی فعالیت کلاس‌های تابستان در رشته‌های مختلف و در کانون‌های موقت و دائم کمیته امداد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی همواره به عنوان یکی از فعالیت‌های اساسی نهاد مقدس کمیته امداد مطرح بوده است.
این مسئول با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در کانون‌های دائم تصریح کرد: در این کلاس‌ها دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف شامل کلاس‌های تقویتی، تحصیلی، قرآنی و تجوید، مشاوره تحصیلی و خانواده، زبان انگلیسی و سفال‌گری، نقاشی، کامپیوتر، خیاطی، سفره‌آرایی، خوشنویسی، داستان‌نویسی و ... آموزش می‌بینند.
رجبی با بیان اینکه کانون‌ها فرصت مناسبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای مختلف در دانش‌آموزان است، گفت: در این راستا دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌ها هزینه‌ای را بابت کلاس‌ها پرداخت نمی‌کنند و هزینه تشکیل کلاس‌ها بر عهده کمیته امداد است.
وی به کانون‌های دائم این نهاد در البرز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 4 کانون دائم در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد مشغول فعالیت هستند.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز بیان کرد: کانون‌های دائم به صورت مستمر و با طراحی فصلی به دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد البرز خدمات فرهنگی ارائه میکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار