رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نوسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده در برابر زلزله تنها با نقش‌آفرینی شهرداری محقق نمی‌شود و باید تمام دستگاه‌ها پای کار باشند.
کد خبر: ۵۴۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داوودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که به منظور بررسی نامه‌های واصله، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورا و ارائه گزارش توسط شهردار قزوین در خصوص برنامه پنج ساله دوم شهرداری در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه مقاوم‌سازی بافت فرسوده دربرابر زلزله با مشارکت تمام دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر است، اظهار داشت: پنجم دی ماه برابر با سالروز وقوع زلزله بم است که این واقعه تلفات بسیاری داشت.

وی ادامه داد: زلزله به شکل چرخشی در هر دوره زمانی در نواحی مختلف رخ می‌دهد که باید در برابر این بلای طبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بافت فرسوده در این شهر گفت: 500 هکتار فضای ناکارآمد یا فرسوده در قزوین وجود دارد که باید برای احیای آن به شکل جدی ورود پیدا کرد.

داودی مطرح کرد: نوسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده در برابر زلزله تنها با نقش‌آفرینی شهرداری محقق نمی‌شود و باید تمام دستگاه‌ها پای کار باشند.

این مسؤول ضمن گرامیداشت هشتم ربیع‌الثانی برابر با ولادت امام حسن‌عسکری(ع) و همچنین هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 مطالبی بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار