رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با هدف برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از منابع آبی استان، دفتر الگوی کشت محصولات کشاورزی در این سازمان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، فاطمه خمسه در جلسه مشترک با مدیر و کارشناسان مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از راه‌اندازی دفتر الگوی کشت در این سازمان خبر داد و اظهار داشت: در این دفتر بر اساس منابع آبی استان، برنامه‌ریزی برای کشت محصول در اراضی کشاورزی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات سفر هیأت دولت به استان قزوین و اجرای 20 هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و باغی استان بر پیگیری و تسریع در اتمام باقی مانده این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: آب و خاک از مقوله‌های مهم بخش کشاورزی است که باید با نگاه کارشناسی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص در راستای استفاده بهینه از منابع آب و خاک حرکت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید در جهت حفظ منابع آب و خاک حرکت کنند.

خمسه یادآور شد: یکی از سیاست‌های مهم بخش کشاورزی همکاری با سایر دستگاه‌های مرتبط با بخش کشاورزی به ویژه شرکت آب منطقه‌ای برای استفاده بهینه از منابع آبی استان است.

این مسؤول خواستار همفکری، همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برای رشد و توسعه بیشتر بخش کشاورزی استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار