کد خبر: ۵۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 30 June 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران این باشگاه و اعضای مجمع نباید فقط به فکر منافع این مجموعه بوده و باید به منافع استان البرز و مردم این استان نیز توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز با مدیران ورزشی استان البرز با محور بررسی شرایط ماندن تیم فوتبال این باشگاه در البرز و یا انتقال آن برگزار شد.

این جلسه شامگاه یکشنبه و پشت درهای بسته برگزار شده است، اما برخی از رسانه‌ها به نقل از بیت الله رضایی مدیرعامل نارنجی‌پوشان البرزی مطالبی را منتشر کرده‌اند.

از جمله آنکه وی گفته است، انتقال سایپا به تهران مصوبه مجمع گروه خودروسازی سایپا است و این مصوبه باید اجرایی شود.
گفته می‌شود که رضایی دلیل این مصوبه را کاهش هزینه‌های تیم‌داری و بهره‌مندی گروه خودروسازی سایپا از تبلیغات تیم فوتبال این شرکت توصیف کرده است.
در این ارتباط خبرنگار فارس در البرز با محمدجواد کولیوند نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تماس گرفت و نظر وی را جویا شد.
این نماینده مجلس گفت: حضور یک باشگاه ورزشی معتبر مانند سایپا در استان‌ها به طور قطع یک ظرفیت و امتیاز مثبت است.
کولیوند اظهار داشت: از سوی دیگر باید زیرساخت‌های فعالیت یک باشگاه ورزشی در استان فراهم باشد، تا این باشگاه بتواند بدون دغدغه به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود رسیدگی کند.
وی با اشاره به سابقه بیش از 10 سال حضور باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا در استان البرز گفت: در زمان انتقال سایپا به البرز، این استان تشکیل نشده بود و اساسا مدیران وقت نقشی نداشتند.
رئیس اسبق هیئت فوتبال کرج که خود از ورزشکاران این رشته بوده است، ادامه داد: با این وجود در 10 سال اخیر مدیران این منطقه از هیچ تلاشی برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و نیازهای سایپا کوتاهی نکرده‌اند.
کولیوند با اشاره به اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مدیران این باشگاه و اعضای مجمع و به طور کلی مدیریت گروه خودروسازی نباید فقط به فکر منافع این مجموعه بوده و باید به منافع استان البرز و مردم این استان به ویژه جوانانی که باشگاه و تیم فوتبال سایپا علاقه دارند نیز توجه کنند.
وی در پایان اظهار داشت: موضوع راه حل ساده‌ای دارد و می‌توان در سالی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آن را به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری فرموده‌اند، با همدلی و تعامل مسئله پیش آمده را برطرف کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار