مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی دمای منفی ۱۴ درجه در ارتفاعات استان البرز خبر داد و گفت: کاهش شدید دما در سطح استان را از منفی ۸ درجه تا منفی ۱۲ درجه پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۵۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 27 January 2018

به گزارش تابناک : همزمان با آغاز بارش برف در استان البرز پیش از ظهر امروز 7 بهمن نشست مدیریت بحران استانداری البرز به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های استان تشکیل شد.

 

مصوبه نخست این نشست لغو مرخصی ها و اعلام آمادگی تمامی دستگاه های استان به منظور امدادرسانی و رفع نیاز مردم طی هفته جاری است که بنابر پیش بینی هواشناسی این استان با بارش شدید برف و یخبندان همچنین کاهش 14 درجه دما روبه رو است.

 

منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز در ابتدای نشست از آخرین نقشه های سامانه بارشی از روز گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: دمای البرز تا پایان هفته جاری منفی 8 تا منفی 12 درجه پیش بینی می شود.

 

این در حالی است که به گفته رحمانیان در ارتفاعات البرز یعنی محور کرج – چالوس دمای هوا به منفی 14 درجه نیز خواهد رسید.

 

یخبندان زمین بر اساس بارش برف نکته دیگری بود که تریبون این نشست را در اختیار مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان از اجرای طرح زمستانه با 20 اکیپ زاهداری با بهره مندی از 97 دستگاه سبک و سنگین خبر داد و گفت: تمام امکانات به منظور ارائه خدمات در این هفته به حالت آماده باش است.

 

جهانی تصریح کرد: 250 راهدار در سطح محورهای مواصلاتی استان به حالت آماده باش هستند همچنین 10 هزار تن نمک به صورت ذخیره وجود دارد.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار