مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشمر با انتقاد از انجام برخی فعالیت‌های ورزشی موازی شهرداری با اداره ورزش و جوانان گفت: مساعدت‌های شهرداری در ورزش باید عمدتا در مناطق محروم و نیازمند انجام شود نه اینکه در سفره دیگران هزینه شود.
کد خبر: ۵۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 01 July 2015
مهری پالایی در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر در راستای حمایت از شهروندان علاقه‌مند به امر ورزش باید نسبت به همه شهروندان برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی کند.

وی یادآور شد: متولی ورزش در شهرستان مشخص است، لذا فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی که قرار است از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شود باید به صورت مستقل و با همکاری نهاد مربوطه در سطح شهرستان باشد؛ نه اینکه مجموعه شورا و شهرداری هزینه‌های برنامه‌هایی را پرداخت کند که همه ساله و به صورت همیشگی توسط متولیان آن برگزار می‌شود.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با انتقاد از هزینه کردن پول شهرداری در سفره دیگران خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در حوزه ورزش در سطح شهر برنامه‌ریزی شود و در این راستا اولویت با مناطقی باشد که از امکانات کمتری در این حوزه برخوردار هستند و یا اینکه اهالی آن توان پرداخت هزینه‌های ورزشی را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص اعتبار به امر ورزش در حقیقت کار مضاعفی است که همه شهروندان بتوانند از آن بهره‌مند شوند تصریح کرد: در این راستا باید سهم بانوان از مبالغ تخصیص یافته در حوزه ورزش مشخص شود تا بانوان کاشمری از آن محروم نمانند.

پالایی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در محلات و نقاط مختلف شهر باعث ایجاد انگیزه در شهروندان و تقویت روحیه و شادابی آنان می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم با سرمایه‌گذاری و در اختیار گذاشتن اقلام ورزشی در این مناطق از شهروندان حمایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار