رئیس هیئت کاراته استان البرز از کسب مقام سوم البرز در مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور با به دست آوردن دو مدال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 28 January 2018

به گزارش تابناک : محمد اکرمی با اشاره به اینکه رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور دختران  در اصفهان برگزار شد اظهار داشت: کاراته‌کاهای رده سنی جوانان به روی تاتامی رفتند که تیم مازندران با 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز در مکان اول ایستاد و تیم اصفهان دوم شد و  تیم‌های البرز و هرمزگان مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

رئیس هئیت کاراته استان البرز افزود: در وزن منفی 48 کیلوگرم، فاطمه نودهقان ورزشکار  البرزی مدال طلا مسابقات را کسب کرد که در این وزن نیز 89 کاراته‌کا  با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه در وزن منفی 59 کیلوگرم 93 کاراته‌کا با هم رقابت کردند، ادامه داد: در این وزن کاراته‌کا البرزی  "مهدیه طوسی" مدال نقره مسابقات قهرمانی کاراته کشور را به دست آورد.

اکرمی با تاکید بر اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، عنوان کرد: استان البرز در مجموع رده‌بندی  مقام سوم مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور را کسب کرد.

 وی با اشاره به اینکه در حاشیه مسابقات کاراته رده سنی پایه کشور، 5 مربی البرزی موفق به کسب گواهی‌نامه کوچینگ شدند، خاطرنشان کرد: خانم‌ها مژگان قربانی، مریم بحری، سعیده کشت‌پور، زهره نیک‌نژاد و مهسا جوکار موفق به کسب گواهی‌نامه شدند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار