رئيس هیأت كشتي استان قم:
رئيس هیأت كشتي استان قم از انتخاب قهرمان سابق كشتي فرنگي قم به عنوان يكي از مربيان سازنده كشتي ايران در سال 1396 خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 08 February 2018

به گزارش تابناک قم،محسن وزیری اظهار کرد: انتخاب مربیان سازنده و برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور هر ساله از سوی فدراسیون کشتی انجام می‌شود و خوشبختانه در چند سال اخیر همواره در کشتی فرنگی شاهد حضور یکی از بهترین‌های کشتی قم در جمع مربیان برتر بوده‌ایم.

وی با اشاره به اعلام برترین مربیان سازنده کشتی کشور در سال 1396، ابراز کرد: روح‌الله میکائیلی قهرمان خوش‌نام و پرافتخار سابق کشتی فرنگی قم که اکنون یکی از مربیان سازنده، موفق و با دانش این رشته محسوب می‌شود، همانند چند سال اخیر نماینده شاخص قم در جمع مربیان سازنده ایران است.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه برترین مربیان سازنده کشتی کشور در سال فنی 96 – 1395 از سوی فدراسیون کشتی معرفی شده‌اند، افزود: این انتخاب در راستای بند سه نهمین سمینار هیأت‌های کشتی استان‌های کشور انجام گرفته و افتخاری بسیار مهم و ارزشمند برای کشتی قم و ورزش این استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برترین مربیان کشتی آزاد ایران در یک سال اخیر، ابراز کرد: رتبه نخست این رشته به محمدرضا چایچی اختصاص یافت، بهروز نیک‌نژاد به عنوان دومین مربی سازنده کشتی آزاد برگزیده شد و رتبه سوم برترین مربیان کشتی آزاد به محمود حسن‌نیا تعلق گرفت.

وزیری سپس به سه مربی سازنده و برتر کشتی فرنگی اشاره و عنوان کرد: رتبه اول نصیب محمدعلی چمیانی شد، رتبه دوم را روح‌الله میکائیلی قهرمان اسبق کشتی قم و مربی حال حاضر این رشته به خود اختصاص داد و رتبه سوم را ناصر نوربخش از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: میکائیلی به واسطه نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای که در سازندگی کشتی قم از رده‌های سنی پایه، شناخت استعدادها و نخبه‌های این رشته و موفقیت‌های کشتی فرنگی قم داشته، در سال‌های اخیر علاوه بر انتخاب‌های متوالی به عنوان یکی از مربیان برتر ایران، مربیگری در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف را نیز تجربه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار