استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده مساحت دهکده گردشگری بوشهر به 195 هکتار افزایش می یابد و به عنوان قطب توریستی جنوب کشور تبدیل می شود.
کد خبر: ۵۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 02 July 2015
تابناک بوشهر: روابط عمومی استانداری بوشهر به نقل از مصطفی سالاری در بازدید از روند ساخت دهکده گردشگری بوشهر بابیان اینکه روند اجرایی ساخت دهکده گردشگری بوشهر مطلوب است اظهارداشت:هم اینک مساحت دهکده گردشگری بوشهر در 85 هکتار طراحی شده است که فاز نخست به مساحت 12.5 هکتار در مرداد ماه افتتاح می شود و مابقی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآورشد:دهکده گردشگری ساحلی بوشهر سبب منشا تحولاتی در حوزه گردشگری از جمله جذب گردشگران به این استان می شود.
استاندار بوشهر یادآورشد:در دهکده گردشگری بوشهر ضمن استفاده از طبیعت بکر ساحل و دریا، موارد زیست محیطی رعایت شده است.
سالاری، بابیان اینکه در طرح دهکده گردشگری انواع سرگرمی ها و بازی های دریایی ارائه می شود افزود: در این طرح ها هیچ مداخله ای در حوزه زیست محیطی نمی شود و از ایجاد سازه ها و ریختن مصالح ساختمانی در دریا برای ساخت امکانات پرهیز شده است.
وی گفت: وجود دریا و خورهای متعدد از ویژگی های دهکده گردشگری بوشهر است که متناسب با این قابلیت برنامه ریزی برای استقرار امکانات متناسب با تمامی سنین، طراحی شده است.
استاندار بوشهرافزود: روند اجرای ساخت دهکده ساحلی گردشگری بوشهر مطلوب است و بزودی یک پیمانکار دیگر به این مجموعه افزوده می شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: گردشگری ، دهکده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار