در وزن 97 کیلوگرم
فرنگی‌کار ملی‌پوش استان قم با شکستی غیر منتظره و دست خالی به کار خود در پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی 2018 اوکراین پایان داد.
کد خبر: ۵۷۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی‌اکبر حیدری که به نمایندگی از استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران راهی رقابت‌های بین‌المللی این رشته در کشور اوکراین شده بود تنها با قبول یک باخت از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و شانس کسب مدال را از دست داد.

حیدری که در چند سال اخیر همواره یکی از بهترین‌های کشتی قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده و از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نیز مدال کسب کرده، در مسابقات 2018 بین‌المللی کی‌یف که با عنوان جام مربیان و کشتی‌گیران اوکراین به انجام رسید دست خالی به کار خود پایان داد.

این در حالی است که رقابت‌های بین‌المللی جام مربیان و کشتی‌گیران اوکراین در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت اما فرنگی‌کار ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم قم از این رقابت‌ها مدالی کسب نکرد.

علی‌اکبر حیدری در دور نخست پیکارهای وزن 97 کیلوگرم این دوره از مسابقات برابر زلیم‌خان ژیحاسوف از اوکراین با نتیجه نزدیک پنج بر چهار صاحب برتری شد، اما دومین مسابقه خود نیز مقابل اورخان نورایف از کشور آذربایجان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این شکست در حالی برای ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم رقم خورد که داوران می‌توانستند اخطار کم‌کاری را به حریف آذربایجانی بدهند ولی در نهایت حیدری شکست خورد و باید برای بقا در جدول رقابت‌ها منتظر فینالیست شدن حریف آذربایجانی می‌ماند تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و حیدری با شکست کشتی‌گیر آذربایجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در رده‌بندی نهایی پیکارهای وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی بین‌المللی جام مربیان و کشتی‌گیران اوکراین در شهر کی‌یف، آرتور الکسانیان از کشور ارمنستان در فینال با شکست دادن دمیتری تیموچنکو از اوکراین قهرمان شد، کشتی‌گیر میزبان روی سکوی دوم جای گرفت و مقام سوم مشترک نصیب اورخان نورایف از آذربایجان و یوگنی ساوتا از اوکراین شد تا حیدری نماینده کشتی قم روی سکوی نهم جای بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار