مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از عدم افزایش قیمت زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷ 05 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان قم به مناسبت روز صنعت و معدن اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران، در سه ماهه اول سال جاری قیمت زمین هیچ یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش نیافته است.

وی با تشریح برنامه‌های تشویقی حمایت از تولید این شرکت گفت: براساس سیاست‌های حمایتی به منظور تسهیل زمینه سرمایه گذاری صنعتگران، شرکت شهرک‌های صنعتی باید نسبت به آماده سازی و تامین زمین مناسب و زیرساخت‌های مورد نیاز ایشان اقدام و زمین و خدمات را با قیمتی بسیار پایین و معقول در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه این شرکت درآمد و هزینه است تشریح کرد: این شرکت در انجام اقدامات زیربنایی و آماده سازی شهرک‌های صنعتی به هیچ وجه به‌دنبال درآمد زایی نبوده و نخواهد بود و بدین منظور قیمت فعلی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان براساس قیمت تمام شده آن در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی وجود شرایط و موقعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را منحصر‌به‌فرد و حتی استراتژیک برشمرد و ادامه داد: درآمد حاصله از فروش زمین‌ها مجددا برای آماده سازی فضاهای بیشتر برای متقاضیان در فاز توسعه شهرک‌های صنعتی استان هزینه می‌شود.

طیبی نژاد بیان کرد: براساس اقدامات کارشناسی مشخص شده است که هزینه زمین در ایجاد یک واحد صنعتی و تولیدی صرفا 3 تا 5 درصد هزینه سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص می‌دهد ولی باز هم این شرکت در بعد حمایتی از این مقدار هزینه غافل نیست.

وی وجود زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان قم را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: با وجود اینکه صنعت استان قم نوپا بوده و نسبت به سایر استان‌ها به ویژه استان‌های همجوار از صنعت جوان‌تری برخوردار است ولی از نظر تامین زیرساختی و امکانات در اختیار سرمایه گذاران در سطح مطلوبی قرار داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار