امام جمعه سیرجان:
امام جمعه سیرجان گفت: فرهنگ غرب امروزه می‌خواهد خانواده‌ها را از هم بپاشاند و درصدد بی‌بندو باری و بی‌حجابی برای رسیدن به اهداف شوم خود در کشور است که باید مواظب بود.
کد خبر: ۵۷۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 09 March 2018

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه سیرجان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن یه توطئه استکبار برای از بین بردن منزلت زن پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ غرب که امروزه می‌خواهد خانواده‌ها را از هم بپاشاند درصدد بی‌بندو باری و بی‌حجابی برای رسیدن به اهداف شوم خود است که باید مواظب بود.

امام جمعه سیرجان با اشاره با جایگاه زن در اسلام گفت : زن و مرد در فرهنگ غنی اسلام مسؤولیت اجتماعی مساوی دارند و در خیلی از موارد نقش زنان در بنیان خانواده و جامعه بیشتر است که باید به این نقش توجه بیشتر شود.

وی با برشمردن فضائل و کمالات دخت نبی اکرم اسلام گفت: بی ‌ظیر بودن دراطاعت و عبادت خداوند، سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزندان خوب، عفاف و حجاب، دفاع از ولایت و زهد و پارسایی از جمله فضائل آن حضرت است که امروزه زنان ما می‌توانند با الگو گرفتن از حضرتش دشمنان اسلام را شکست دهند.

خطیب جمعه سیرجان اقدامات منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را موجب وحشت دشمنان عنوان کرد و با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان بیان داشت: وزیر امور خارجه فرانسه که برای توقف برنامه موشکی ایران برنامه داشت دست خالی برگشت که قاطعیت مسؤولان در این زمینه قابل تقدیر است.

وی سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا را ناشی از ترس آنان از قدرت نظام اسلامی در منطقه دانست و گفت: این حرف‌ها و حرکت‌ها هم سردرگمی این رژیم و هم قرارگرفتن در آستانه نابودی شان را می‌رساند و باید بدانند هر حرکتی علیه ملت ایران منجر به افول و نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

حسینی افزود: نظام اسلامی به پشتوانه ملت ایران ید واحده مقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی است و اصل پیروزی ما هم ایستادگی و مقاومت است که ما هم خود مقاومت می‌کنیم و هم از مقاومت در منطقه دفاع می‌کنیم و قادریم با همین حربه دشمنان را در منطقه شکست دهیم.

وی مسؤولان را به مواظبت و مراقبت از مردم و جلوگیری از فشارهای اقتصادی بر جامعه سفارش کرد و افزود: خدمات به مردم باید بیشتر باشد و امروز هیچ مسئولی نباید از انتقاد سازنده بترسد و باید با انتقادها به فکر رفع مشکلات بود و هیچگاه نباید به این مردم که قدرت و بازوی مسؤولان هستند توهین شود.

امام جمعه سیرجان بر همراهی مسؤولان و مردم بر انجام فریضه امر به معروف تاکید کرد و گفت: دشمن فروپاشی نظام را اولویت قرار داده و قطعا به فکر تفرقه و همچنین ترویج برنامه‌های منحط غرب در بی بند و باری و انحطاط و فروپاشی خانواده است که در مقابله با هر برنامه دشمن لزوم اتحاد همه مردم و مسؤولان است.

حسینی به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله میلاد حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و امام را الگوی شخصیت جهانی اسلام در قرن حاضر برای ترویج اسلام ناب محمدی اعلام کرد و انقلاب اسلامی را زاییده تفکر امام راحل برای نابودی استکبار جهانی و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) دانست.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار