به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
قزوین-مدیرکل اوقاف و لامور خیریه استان قزوین گفت:: به منظور صیانت از بیت المال و حقوق واقفان در سال گذشته بیش از ۳ هزار رقبه در استان سند دار شده است.
کد خبر: ۵۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 05 April 2018

مدیرکل اوقاف استان قزوین:

قزوین-مدیرکل اوقاف و لامور خیریه استان قزوین گفت: : به منظور صیانت از بیت المال و حقوق واقفان در سال گذشته بیش از ۳ هزار رقبه در استان سند دار شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا عادل در دیدار با شهریار کناریوند مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه نگاه مثبت و عملکرد مدیریتی اداره ثبت استان به موضوع وقف یک رویکرد ترویجی است که گره گشای بسیاری از مشکلات این حوزه شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه وقف و سند دار کردن موقوفات و رقبات توانسته ایم در ردیف استان های موفق و برتر قرار گیریم و در این زمینه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ رقبه از موقوفات استان قزوین سند دار شدند.

 

عادل بیان کرد: امیدواریم در نیمه اول امسال زمینه سند دار شدن مابقی رقبات به تعداد ۳۰۰۰ رقبه استان نیز فراهم شود.

شهریار کناریوند مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین هم در این دیدار گفت: در راستای حفاظت از اراضی موقوفات بر اساس ضوابط و با رعایت بیت المال پیگیر امور هستیم و بهترین راه صیانت از آثار وقفی و موقوفات سنددار شدن آنهاست.

کناری وند تصریح کرد: وقف از کارهای ارزشمندی است که موجب ثواب دنیوی و اخروی می شود و همه وظیفه داریم در ترویج فرهنگ آن در جامعه تلاش کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار