رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت:دولت باید شرایط عادلانه را برای تولید کنندگان فراهم کند و با اقدامات حمایتی عزم ملی را به ثمر برساند.
کد خبر: ۵۹۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 17 April 2018

به گزارش تابناک : در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، حمید رضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور خود گفت: انسجام و وحدت، قدرت و قوت نیروهای مسلح در شرایط فعلی از اولویت های اصلی نظام است.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به حمله موشکی آمریکا با همراهی انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار داشت: این حمله نه به لحاظ نظامی اقدامی مهم تلقی می گردد و نه به لحاظ سیاسی توانست تأثیری در شرایط منطقه ایجاد کند و نه به لحاظ امنیتی کمکی به آرامش و ایجاد صلح در منطقه نمود بلکه نشان داد آمریکا خود عامل ناامنی در منطقه است و موجب انسجام و تقویت نیروهای مقاومت گردید.

فولادگر تأکید کرد: این عملیات نوعی تقدیم شیرینی است برای هم پیمانانان مرتجع منطقه بود که آنان را چون گاو شیرده می دانند و انتظار دوشیدن بیشتر دارند.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: دنیا قضاوت کرد که ایران در مبارزه با تروریسم صادق بوده، همانطور که به تعهدات خود در برجام نیز عمل کرد اما نظام سلطه و آمریکاست که نقض عهد کرده و خوی استکباری خود را ادامه می دهد.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، حرکتی سه جانبه گرایانه در سطح ملی انتظار می رود. اولاً مردم به عنوان مصرف کننده با عزمی ملی مشوق کالای ایرانی و در عین حال ناظر بر کیفیت و مرغوبیت محصولات باشند. ثانیاً تولید کنندگان با در نظر گرفتن فضای رقابتی امروز در تولید، محصولات خویش را با کیفیت و زمان تحویل و خدمات پس از فروش مناسب به مصرف کنندگان ارائه دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: دولت نیز باید شرایط عادلانه را برای تولید کنندگان فراهم کند و با اقدامات حمایتی در امور تسهیلات بانکی، امور مالیاتی و بیمه ای و گمرکی از یک سو و اقدامات تسهیل کننده با بهبود فضای کسب و کار و مقررات زدایی و رفع موانع تولید از سوی دیگر این عزم ملی را به ثمر رساند.

وی تأکید کرد: مجلس در ادامه فعالیت های نظارتی، گزارش های خود را ارائه می دهد و در صورت ضرورت قوانین را اصلاح می کند. کمیسیون امنیت ملی بر مبنای شرح وظیفه خود و مأموریتی که به آن وارد شده این وظیفه را انجام می دهد.

 

 

منبع :مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار