در دیدار با سرپرست استانداری قم مطرح شد:
در برخی از اداره ها مسوولان و کارکنان به بهانه داشتن جلسه وکمیسیون در وقت اداری از خدمت رسانی به مردم سرباز می زنند. این جلسات باید بعد از زمان اداری برگزار شوند و وقت مسئولان در زمان اداری باید در اختیار مردم قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱ 10 July 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار با سرپرست استانداری قم اظهار کرد: مسئولان جمهوری اسلامی این افتخار را دارند که در این اوضاع آشفته جهانی در جبهه حق قرار دارند و در برابر دشمنان خدا ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه باید این توفیق الهی را قدر دانست زیرا نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: توفیق خدمت‌ در قم به دلیل وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س)، حوزه علمیه و مراکز متعدد دینی اهمیت بیشتری دارد، زیرا مردم قم بودند که انقلاب را به وجود آوردند و پشت سر امام خمینی (ره) به یاری نهضت شتافتند.

این مرجع تقلید افزود: در برخی از اداره ها مسوولان و کارکنان به بهانه داشتن جلسه وکمیسیون در وقت اداری از خدمت رسانی به مردم سرباز می زنند. 

وی ادامه داد: در زمان اداری ، مسوولان باید پذیرای مردم باشند چرا که این مراکز خانه ملت محسوب می شوند، همه مسوولان همان گونه که حضرت امام(ره) نیز فرمودند، باید به عنوان یک نوکر و خادم در خدمت مردم باشند. 

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به توصیه امام راحل مبنی بر خدمت کردن به مردم و دانستن قدر آنها، تصریح کرد: خدمت به مردم به این معنا است، که اداره ها و مراکزی که به عنوان خانه ملت به آنها خدمات ارایه می دهند، همواره پذیرای مردم باشند، و افرادی با اخلاق و متخلق، کریمانه و متواضعانه با مردم بویژه قشر محروم و مستضعف برخورد کنند. 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مسئولان در سرپرستی استانداری قم نباید فکر کنند که مسئولیت مقطعی دارند بیان کرد: حوزه علمیه قم و حرم مطهر حضرت معصومه (س) به شهر قم مرکزیت خاصی داده است که باید در مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان، استان قم را دارای موقعیتی خاص عنوان و اضافه کرد: انقلاب اسلامی از قم برخاسته است و دشمنان نیز چشمشان به این شهر است.

وی با اشاره به اینکه مطالعه وصیت نامه شهدا باید در برنامه مردم باشد گفت: وصیت نامه شهدا نشان دهنده فرهنگ ایثار و اهل بیت (ع) است و در 99 درصد از وصیت نامه‌ها به دفاع از ولایت فقیه پرداخته شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
متاسفانه اکثر جلسات و شوراهای مختلف در خود استانداری در شیفت صبح برگزار می شود.
ان شاالله این اتفاق از استانداری آغاز شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار