رئیس هیات مدیره مجتمع پتروشیمی خراسان:
رئیس هیات مدیره مجتمع پتروشیمی خراسان با اعلام خبر انتخاب مدیرعامل جدید این مجموعه گفت: بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت تاپیکو اجرای عملیات فاز 2 پتروشیمی خراسان با اخذ موافقت سایر صاحبان سهام پتروشیمی خراسان در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۹۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 30 April 2018

علی محقر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد با اعلام خبر انتخاب مدیرعامل پتروشیمی خراسان اظهار کرد: با توجه به استعفای سه ماه گذشته مهندس موسوی از عضویت در مجموعه هیات مدیره پتروشیمی خراسان، مهندس خانلقی تاکنون سرپرستی این مجموعه را بر عهده داشت.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب حسین شفیعی به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی خراسان گفت: مجموعه شستا به‌عنوان صاحبان سهام اکثریت پتروشیمی خراسان با بررسی‌های لازم این فرد را روز گذشته به‌عنوان مدیرعامل معرفی کردند.

رئیس هیات مدیره مجتمع پتروشیمی خراسان افزود: این مراسم معارفه شب گذشته با حضور مدیرعامل شرکت تاپیکو از سوی شستا در دفتر پتروشیمی خراسان در تهران برگزار شد.

وی همچنین در خصوص تشریح برنامه‌های آینده مجموعه پتروشیمی بیان کرد: پتروشیمی خراسان هم‌اکنون بدون مشکل خاصی با ۱۱۵ درصد ظرفیت تولید خود مشغول به فعالیت است که این نسبت در مجموعه‌های زیر نظر شستا عنوان نخست را در بر می‌گیرد.

محقر ادامه داد: بنا بر اعلام مدیرعامل تاپیکو از جانب مدیرعامل شستا و وزیر کار در آینده‌ای نزدیک با اخذ موافقت دو سهام‌دار دیگر مجموعه پتروشیمی خراسان، طرح فاز ۲ این کارخانه که از مصوبات سفر سال ۹۴ رئیس‌جمهور به خراسان شمالی است، آغاز می‌شود.

وی افزود: مدیرعامل جدید پتروشیمی خراسان اذعان کرده است که برای کاری نو و حرکتی جدید به خراسان شمالی می‌آید و اقدامات لازم برای آغاز احداث طرح فاز ۲ پتروشیمی را انجام می‌دهد.

گفتنی است حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سفر ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ به خراسان شمالی کلنگ احداث فاز ۲ پتروشیمی خراسان را به زمین زد اما تاکنون بنا بر موانع مختلف، اجرا و عملیاتی شدن این طرح متوقف مانده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار