مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توجه به بیماران خاص را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه تسهیلات سفر و برنامه‌های زیارتی برای بازنشستگان زیرپوشش در نظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۹۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 30 April 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمشید تقی‌زاده در سفر به استان کرمانشاه با حضور در جمع روسای کانون‌های بازنشستگان کشوری این استان در حوزه‌های مختلف با این قشر به گفت‌و‌گو پرداخت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات بازنشستگان را با عمق جان درک می‌کنم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از طریق مجراهای قانونی و با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی آن‌را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کارگزار بازنشستگان هستم، افزود: اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری که اصلاح آن هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، یک ضرورت مهم بوده و ما نیز با ارتباطی که با مجلس و نمایندگان برقرار کردیم به‌دنبال طرح خواسته‌های بازنشستگان هستیم.

تقی‌زاده تاکید کرد: همه باید با همکاری و هم‌دلی و با یک صدای واحد به‌دنبال طرح خواسته و انتظارات جامعه بازنشستگان باشیم و یکی از اولویت‌های ما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که در این زمینه با اجرای طرح افزایش پلکانی حقوق که کارهای عملیاتی آن به اتمام رسیده است، علاوه بر افزایش متناسب با نرخ تورم، بخشی هم در قالب ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص از سوی دولت اضافه خواهد شد.

به گفته وی، در حوزه بیمه درمان نیز تغییر و تحولات خوبی خواهیم داشت از جمله اضافه شدن خدمات جدید به بیمه درمانی مکمل، فرآیند پذیرش هزینه تا پرداخت آن نیز کوتاه شده و بازنشستگان با سهولت بیشتر به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

این مسؤول توجه به بیماران خاص با توجه به نوع بیماری‌ها و هزینه‌های سنگینی که متحمل می‌شوند را از جمله سیاست‌های درمانی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه تسهیلات سفر و گردشگری برای بازنشستگان زیر پوشش خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌هایی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی ارزان قیمت در حال انجام است.

جلیل رحیمی‌صدر، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد و انتظارات بازنشستگان استان را به سمع و نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری رساند.

گفتنی است، تعدادی از روسای کانون‌های صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در این نشست مشکلات و خواسته‌های خود را بیان کردند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار