شهردار کاشمر خبر داد
شهردار کاشمر از نصب دوربین پایش تصویری در دو نقطه این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 13 July 2015
جعفر سلیمانی در جلسه کارگروه ایمنی ترافیک شهری و جاده‌ای کاشمر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: این دو دستگاه دوربین در تقاطع شهید بهبودی و میدان مرکزی کاشمر به منظور ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه در نیمه اول مرداد ماه نصب سخت افزاری این دوربین‌ها انجام می‌شود، یادآور شد: هزینه خرید، نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها از محل اعتبارات ماده 23 جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرستان در سال گذشته تأمین شده است.

شهردار کاشمر با اشاره به خرید علائم راهنمایی و رانندگی به میزان 50 میلیون تومان خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز اقدامات اولیه برای خرید تابلوها و علائم مسیرنما برای نصب در 15 نقطه سطح شهر با 50 میلیون تومان هزینه شده و به زودی نصب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در لاین جنوبی بلوار بسیج، بلوار شهید مطهری، تکمیل ضلع شرقی و اجرای کامل ضلع غربی بلوار امامزاده سید مرتضی در دستور کار قرار دارد خواستار ارائه طرح ترافیکی از سوی پلیس راهور برای تردد شهروندان در زمان اجرای این پروژه‌ها شد.

در ادامه این جلسه نیز فرمانده پلیس راه کاشمر با اشاره به تعدد جاده‌های دسترسی در مسیر جاده کاشمر به شادمهر گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر نصب حفاظ در راستای مسدود کردن راه‌های دسترسی در این محور در حال اجراست ضروری است در محل‌های دسترسی جاده فرعی به اصلی با نصب علائم هشدار دهنده نسبت به آرام‌سازی تردد به لحاظ جلوگیری از تصادفات احتمالی اقدام کرد.

اکبر نوری با بیان اینکه همه ساله در فصل تابستان شاهد استقرار میوه‌فروشان در حاشیه این جاده هستیم خواستار ساماندهی آنان به منظور جلوگیری از تصادفات شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار