مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به توقف اعزام زائرین به عتبات عالیات از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: اعزام‌ها از ۱۲ اردیبهشت (۱۷ رمضان) مجددا آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 29 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حامد دارابی  با بیان اینکه این اعزام ها به دو شکل خواهد بود، افزود: در اعزام عادی هزینه سفر یک میلیون و 280 هزار تومان و مدت اقامت نیز هفت روز و هشت شب است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح اعزام ارزان قیمت نیز هزینه سفر کمتر از یک میلیون تومان و مدت اقامت شش روز و هفت شب خواهد بود.

به گفته این مسئول سازمان حج و زیارت کشور در این طرح با کم کردن برخی از هزینه های سفر، تلاش دارد با فعالیت افرادی که بصورت آزادبر و بدون مجوز اقدام به اعزام زائرین به کشور عراق می کنند، مقابله کند.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد کاهش 50 تا 60 درصدی اعزام زائرین به عتبات عالیات در سطح کشور و به تبع در استان کرمانشاه هستیم.

دارابی با بیان اینکه کاهش اعزام ها به عتبات عالیات هرساله درفصل گرم بویژه در ماه های تیر و مرداد اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: البته اعزام ها از شهریور که میزان گرما کاسته می شود، به شکل نرمال خود باز خواهد گشت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار