مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: بارش اخیر باران در کلان‌شهر کرج ۲۵ میلی‌متر گزارش‌شده است.
کد خبر: ۶۱۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 30 May 2018

به گزارش تابناک : مهدی مهرور صبح چهارشنبه در کارگروه مدیریت بحران استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با اشاره به بارندگی و آب‌گرفتگی‌های اخیر، اظهار کرد: آب‌گرفتگی در تقاطع‌های کرج و محمد شهر حاد گزارش شد.

وی بابیان اینکه بارش اخیر باران در کرج ۲۵ میلی‌متر گزارش‌شده است، گفت: این حجم بارش در کرج بی‌سابقه بود و بیشتر میزان بارندگی سه سال گذشته در جاده چالوس بود که منجر به وقوع سیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تأکید بر اینکه بارش اخیر باران در کرج و محمد شهر باعث انسداد زیرگذرها شد، گفت: پمپ‌های تخلیه آب ناشی از باران باید در خیابان‌های کرج تعبیه شود، در این صورت شاهد آب‌گرفتگی نخواهیم شود.

مهرور با اشاره به اینکه اجرای طرح خطرپذیری باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد، گفت: سیل، زلزله، مخاطرات کشاورزی و آلودگی هوا از اولویت‌های اصلی مدیریت بحران در سال جاری است.

وی در بخش دیگری به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: به دستور استاندار البرز همه دستگاه‌های اجرایی متولی باید تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم به‌کارگیرند.

سرهنگ حسنی نماینده سپاه استان البرز در این جلسه از اعزام ۲۴ هزار زائر از سراسر ناحیه‌های سپاه استان به مراسم ارتحال امام خبر داد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار