استاندار قزوین:
استاندار قزوین در دیدار فاطمه اعتدادی ملی پوش فوتسال گفت: حل مشکل اشتغال ملی پوشان استان به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۱۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 31 May 2018

حل مشکل اشتغال ملی پوشان در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه در ورزش استعدادهای فراوانی داریم که توانسته اند پرچم پرافتخار کشور را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند که باید قدردان آنها باشید.

وی بیان کرد: در بخش ورزش بانوان هم استعدادهای خوبی داریم و استان قزوین هم توانسته با تربیت ورزشکاران ملی و بین المللی بخوبی در عرصه ورزش جهان بدرخشد که جای افتخار دارد.


استاندار قزوین یادآورشد: بانوان بتدریج ظرفیت های ارزشمند خود را بروز داده اند و خانم اعتدادی یکی از ورزشکاران شاخصی است که توانسته برای کشور افتخار کسب کند که در این راستا ما نیز وظیفه داریم در حد توان از این چهره ها حمایت کنیم.


وی یادآورشد: ورزشکارانی چون خانم اعتدادی از سرمایه های ارزشمند استان و کشور تلقی می شوند که باید از وجودشان برای تقویت تیم های پایه استفاده کنیم.


زاهدی بیان کرد: از خانم اعتدادی انتظار داریم تا زمانی که در تیم ملی هستند کمک کنند تا در استان بتوانیم یک تیم فوتسال ویژه نوجوانان شکل بگیرد و آینده نگری کنیم.


استاندار قزوین اضافه کرد: باید ورزشکاران شاخص تجربه خود را به دیگران منتقل کنند تا بتوانیم برای آینده نیز ورزشکاران شاخصی در عرصه های مختلف تربیت کنیم.


در این دیدار استاندار قزوین برای اشتغال فاطمه اعتدادی قول مساعد داد و از شهردار الوند خواست در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.

در این دیدار رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، جعفر جوادی شهردار الوند، معصومه مرادیان مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین نیز حضور داشتند.


تیم ملی فوتسال بانوان ایران عنوان قهرمانی جام ملتهای فوتسال آسیارا کسب کرد و  فاطمه اعتدادی یکی از چهره های شناخته شده تیم ملی فوتسال بانوان ایران و خانم گل این رقابتهاست.


فاطمه اعتدادی ملی پوش فوتسال کشور با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.




 

 

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار