رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت توسط کارآگاهان این پلیس در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 31 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه و محتويات داخل خودرو در سطح شهر كرمانشاه و ارجاع پرونده ها پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده مشخص شد سرقت ها توسط باندی به سرکردگی یکی از سارقان سابقه دار انجام می شود، به همین خاطر تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای باند که محل سکونت ثابت و مشخصی نداشتند، آغاز شد.

سرهنگ امیری افزود: در ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند که سرکرده باند به جرم دیگری دستگیر و به زندان معرفی شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه این فرد در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شد، خاطرنشان کرد: در ادامه و با ارائه مدارک مستدل از سوی پلیس وی لب به اعتراف گشود و به انجام 20 فقره سرقت با همکاری شخصی دیگر اعتراف کرد.

وی گفت: متهم در بازجویی ها پرده از 11 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، 3 فقره سرقت از مغازه، 2 فقره جیب بری، کش روی و سرقت به عنف هرکدام یک مورد و 2 فقره سایر سرقت ها پرده برداشت.

سرهنگ امیری همچنین از دستگیری همدست متواری این سارق نیز خبر داد و گفت: با کسب مجوز از سوی مقام قضائی وی در منزلش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت های عنوان شده اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با راهنمایی متهمین، محل های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند که همگی علیه این دو سارق اعلام شکایت کردند.

وی در پایان از معرفی این دو سارق به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: ان ها با قرارهای صادره روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار