سه شب محفل با قرآن با حضور استاد حمید شاکرنژاد از قاریان بین المللی قرآن کریم به همت هیئت و کانون خادم الرضا(ع) در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۸ 14 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی هیئت خادم‌الرضا(ع)، حمید ناطقی با بیان اینکه برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی به منظور جذب و سوق دهی اقشار مختلف مردم به انس بیشتر با قرآن کریم یکی از اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) است تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «همه‌ آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار کنند تا بتوانند قرآن را بخوانند، بتوانند قرآن را بفهمند، بتوانند در قرآن تدبر کنند و آنچه که ما را به حقایق نورانى می‌رساند، تدبر در قرآن است».

وی با تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای بروز اعتقادات جوانان و نوجوانان گفت: گرایش ذاتی مردم به قرآن و باورهای دینی بر هیچ کس پوشیده نیست و از این رو ما باید بستر و فضای مناسب برای بروز این اعتقادات را فراهم کنیم و در این خصوص جوانان و نوجوانان در اولویت قرار دارند.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) افزود: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) به عنوان تنها تشکل استان قم در جبهه فرهنگی انقلاب با بیش از 40 هزار عضو جوان که پشتیبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند، منویات قرآنی مقام معظم رهبری را مدنظر داشته و بر همین اساس سه شب محفل قرآنی را با عنوان «ترنم  وحی» برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این محفل با حضور قاری بین‌المللی استاد حمید شاکرنژاد برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع نیز برای این محفل در نظر گرفته شده است.

سه شب محفل قرآنی هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از روز سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 22 و 45 دقیقه در تالار بعثت برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار