به دنبال کسب توافق میان ایران و اعضای 5 + 1، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی از اقدام دولت در کسب این توافق حمایت کردند.
کد خبر: ۶۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 14 July 2015
به گزارش تابناک - البرز: در این ارتباط محمد جواد کولویند گفته است: نتیجه حاصل شده در مذاکرات نتیجه ایستادگی مدبرانه تیم مذاکره کننده کشور، تامین کننده حقوق ملت ایران و مورد حمایت همه قرار است تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور باشیم.
وی با قدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای، افزود: این جمع بندی پس از بازگشت تیم مذاکره کننده به کشور مورد مطالعه دقیق ارکان نظام از جمله مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی قرار می گیرد و همه از آن حمایت خواهند کرد.
وی ادامه داد: آنچه که در این جمع بندی منتشر شده از مذاکرات هسته ای، مهم بود ایستادگی و پافشاری تیم مذاکره کننده برای احقاق حقوق ملت ایران اسلامی بود که همیشه سرفراز و سربلند در قله افتخار ایستادگی کرده اند.
نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: این مذاکرات و نتیجه آن عزت وسربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین الملل برای احقاق حقوق خود به نمایش گذاشت.
کولیوند گفت: جمع بندی مذاکرات که به امضا رسیده است، 15 روز پس از بازگشت تیم مذاکره کننده مورد مطالعه دقیق و عمیق قرار خواهد گرفت.
عزیز اکبریان دیگر نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای برای دفاع از حقوق ملت ایران در قالب مذاکرات هسته ای، گفت: باید قدردان زحمات سربازان وطن در جبهه دیپلماسی بود.
وی  افزود: این دستاورد نتیجه تلاش و ایستادگی مدبرانه تیم مذاکره کننده به پشتوانه حمایت نظام اسلامی، برای احقاق حق مردم بود که جای قدردانی دارد.
 وی ادامه داد: توافق هسته ای در چند دهه اخیر بی سابقه بود و تیم مذاکره کننده با تلاش های طاقت فرسا خود توانست به این مهم دست یابد.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسایل هم وجود داشته باشد با فعالیت های کارشناسی درباره آن رفع می شود. تحقق این امر و اذعان جهانیان به حقوق ملت ایران به تنهایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
اکبریان اضافه کرد: پس از بازگشت تیم مذاکره کننده و مطالعه توافق مذکور نظرات گسترده تر در این خصوص اعلام خواهد شد، در این مرحله مهم تر از هر چیز به نتیجه رسیدن ایستادگی مسوولان و ملت ایران در حقوق بین المللی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار