کد خبر: ۶۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 15 July 2015

مسئول کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره ملی کتابخوانی حکمت‌های رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را 20 مرداد ماه سال جاری عنوان کرد.
 علیرضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی برای پنجمین سال متوالی در استان البرز، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند تا زمان تعیین شده، در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به انتخاب کتاب حکمت‌های رضوی برای دومین سال متوالی برای این جشنواره، اظهار داشت: این کتاب نوشته محمدجواد مروج طبسی و ترجمه عباس پورعبادی است که شامل یک‌هزار حکمت سبک زندگی از امام رضا (ع) است.
عسگری گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی نسبت به دریافت کتاب، سئوالات و پاسخنامه این مسابقه اقدام کنند.
این مسئول با بیان اینکه شرکت کنندگان پاسخ‌نامه مسابقه کتابخوانی حکمت‌های رضوی را می‌توانند به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: همچنین ارسال پاسخنامه‌ها به صورت پستی به دبیرخانه مسابقات بلامانع است.

 وی اظهار داشت: زمان مراسم قرعه کشی این مسابقه نیز همزمان با دهه کرامت در تاریخ 21 مرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین جشنواره ملی کتابخوانی حکمت‌های رضوی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره نیز 25 مرداد ماه سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز برگزار می‌شود، بیان کرد: جوایز این مسابقات به این ترتیب است که هشت نفر اول این مسابقه کمک هزینه 10میلیون ریالی، هشت نفر دوم کمک هزینه، پنج میلیون ریالی و هشت نفر سوم کمک هزینه دومیلیون ریالی دریافت می‌کنند.

وی در پایان افزود: تا هم اکنون تعداد 500 پاسخنامه به صورت مکتوب و الکترونیکی به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی کتابخوانی حکمت‌های رضوی ارسال شده است و با ارادتی که مردم به حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) دارند، انشاءالله تا پایان مهلت اعلام شده شاهد مشارکت حداکثری هموطنان خواهیم بود . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار