مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کاشمر گفت: در حال حاضر مهم‌ترین معضل و مشکل در کشتارگاه دام کاشمر نبود مدیریت صحیح و عدم نظارت بر کشتار است.
کد خبر: ۶۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 15 July 2015
محمد صادقی در نود و سومین جلسه علنی شورای شهر کاشمر اظهار داشت: اگرچه کشتارگاه کاشمر دارای امکانات و تجهیزات لازم است اما متأسفانه ضعف مدیریت منجر به این شده که کمترین کارآیی را داشته باشد.

وی با اشاره به بازدیدش از کشتارگاه دام تربت‌حیدریه یادآور شد: این کشتارگاه با وجود کمبود فضا و امکانات با مدیریتی که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود بسیار از نظم و نظام خاصی برخوردار است؛ به طوری که تمام مراحل کشتار توسط نیروهای مستقر در کشتارگاه انجام می‌شود و به نکات بهداشتی و شرعی آن توجه می‌شود.

این عضو شورای شهر کاشمر با بیان اینکه در حال حاضر قصابان با حضور در محل کشتارگاه کاشمر هر کدام به طور جداگانه به سلاخی دام می‌پردازند خاطرنشان کرد: متأسفانه به لحاظ مدیریت ضعیفی که در کشتارگاه کاشمر وجود دارد، اوضاع کشتارگاه نابسامان و اسفناک است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کاشمر در راستای بهبود و بهسازی فضای داخلی کشتارگاه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: اگر چه پیش‌سرد کشتارگاه کاشمر در دو سال قبل با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون تومان احداث و راه‌اندازی شده است اما متأسفانه در حال حاضر کارآیی ندارد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر با درخواست بخش خصوصی مبنی بر سر و سامان دادن وضعیت کشتارگاه دام کاشمر موافقت کردند و شهرداری مکلف به تهیه پیش‌نویس قرارداد به منظور ارائه در جلسه علنی شورای شهر و تصویب اعضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار