استاندار البرز:
استاندار البرز گفت که موفقیت تیم مذاکره کننده کشور در احقاق حقوق ملت ایران در مذاکرات، بزرگترین موفقیت و دستاوردی بود که دولت تدبیر وامید پیش تر وعده تحقق آن را داده بود و به ثمر نشست.
کد خبر: ۶۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴ 19 July 2015
سید حمید طهایی روز شنبه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عید سعید فطر مشکین دشت شهرستان فردیس افزود: به بار نشستن تلاش های جهادگران عرصه دیپلماسی کشور خبری که امروز در دنیا پیچیده است، ماحصل تلاش های تیم مذاکره کننده کشورمان با دو طرف اروپا و امریکایی در موضوع توافق هسته ای بوده است.
وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران مسرور از تلاش جهادگران عرصه دیپلماسی دولت تدبیر و امید است و دستاورد مقاومت و ایستادگی خویش را در سایه عقلانیت سیاسی و عاقلانه و مدبرانه رهبر انقلاب حرکت کرد.
طهایی گفت: این موفقیت، حاصل توجه و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری، مدیریت خردمندانه رییس جمهوری و تلاش های مجدانه تیم خستگی ناپذیر مذاکره کننده است.
وی تلاش دانشمندان هسته ای را ستود و افزود: اقتدار و عظمت امروز کشور به برکت خون شهدای گرانقدر بویژه شهدای هسته ای است اکنون که توافق هسته ای صورت گرفته همه دلسوزان به این نظام و انقلاب باید بیش از پیش با وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین رهبری در پیشرفت و بالندگی کشور گام بردارند.
استاندار البرز گفت که شهرستان کرج در سایه تهران بوده است و می طلبد یک نگاه ویژه به کرج شود تا از سایه پایتخت بودن تهران بیرون بیاید.
طهایی در خصوص بیمارستان فردیس افزود: نبود بیمارستان در شهرستان فردیس به نحوی بوده که وزیر بهداشت و درمان به استان البرز سفر داشت فردیس و شهرستانهای استان البرز نزدیک به تهران هستند هنوز از امکانات درمانی مناسبی برخوردار نیستند.
استاندار البرز مبلغ 300 میلیون ریال برای ساخت مسجد شهر مشکین دشت فردیس کمک کردند.
در پایان استاندار البرز با حضور فرماندار فردیس،امام جمعه موقت شهرستان فردیس،اعضای شورای شهر مشکین دشت شهرستان فردیس با خانواده شهیدان بهرام مهین خاکی،قدوسی،کریم گوزلی و جانبازان 70 درصد ایوب نجفی و محمد مهینی دیدار و دلجویی کردند.
ایرنا گزارش داد که شهر مشکین دشت 68 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار