معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: رای توسعه ورزش همگانی باید از ظرفیت فرمانداران و دهیاران در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد خلاقیت استفاده شود.
کد خبر: ۶۳۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 05 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست شورای ورزش همگانی استان ایلام اظهار داشت: ورزش یک استراتژی مهم است که در تمام کشورهای جهان بعنوان یک رویکرد در همه عرصه ها دیده می شود.

وی با بیان اینکه اکثر دولت ها در راهبری سیاست های خارجی خود از ورزش استفاده می کنند، افزود: برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی از جمله فوتبال علاوه بر ایجاد هیجان باعث انسجام، همگرایی و وحدت ملتها نیز می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: بحث ورزش همگانی نیز روز به روز اهمیت آن با توجه به زندگی ماشینی افراد جامعه افزوده می‌شود و باید به عنوان عنصر مهمی در جامعه به ورزش همگانی توجه کنیم.

نوذری با بیان اینکه در همین راستا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در همه دستگاه‌ها به خوبی استفاده کنیم تا عموم مردم از آن‌ها بهره‌مند شوند، گفت: برای توسعه ورزش همگانی باید از ظرفیت فرمانداران و دهیاران در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد خلاقیت استفاده شود.

وی تاکید کرد: ورزش همگانی با تاکید بر بهره‌مندی از اوقات فراغت موجب افزایش امید به زندگی از طریق ارتقای سلامت افراد و توسعه یافتگی می‌شود همچنین بهره وری نیروی کار را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش ورزش همگانی صورت گرفته، گفت: ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با توجه به پتانسیل های موجود در استان ایلام و حمایت دستگاه ها روند توسعه ورزش در استان را شتاب دهیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار