پلیس راه عبرت نمی گیرد
اما پلیس راه توجهی به این هشدارها نداشت تا اینکه یکشنبه گذشته و در حالی که جاده چالوس پس از 3 روز تعطیلی یک طرفه شده بود، سیلی بزرگ در جاده چالوس اتفاق افتاد و روستای سیجان از توابع کرج را با خاک یکسان کرد.
کد خبر: ۶۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 22 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: همواره در روزهای تعطیل و برای خدمات رسانی به مسافرانی که اکثر آنها تهران هستند، جاده چالوس یک طرفه می شود.
در پایان هر هفته نیز برای اینکه تهرانی ها به موقع به مقصد برسند، جاده چالوس عصر روزهای جمعه یک طرفه می شود.
این موضوع بارها از سوی رسانه های البرز مورد بررسی قرار گرفته و خسارات نشانی از اجرای طرح فوق به استان البرز و مردم مطرح شده است.
اما پلیس راه توجهی به این هشدارها نداشت تا اینکه یکشنبه گذشته و در حالی که جاده چالوس پس از 3 روز تعطیلی یک طرفه شده بود، سیلی بزرگ در جاده چالوس اتفاق افتاد و روستای سیجان از توابع کرج را با خاک یکسان کرد.
در این حادثه حداقل 8 نفر کشته شده اند و هنوز جسد برخی از کشته شدگان پیدا نشده است.
بسیاری از مسئولان البرزی از جمله احسان نصیری مدیر کل هلال احمر استان البرز و محمد تقی ایرانی فرماندار کرج به صراحت اعلام کردند که یک طرفه بودن جاده چالوس، مانع بزرگی در راه امداد رسانی بوده و خودروهای امدادی نمی توانستد بر خلاف جهت حرکت خودروها به سمت حادثه دیدگان اعزام شوند.
انتظار این بود که پلیس راه کشور از این حادثه عبرت گرفته و دست از اجرای طرحی که حقوق مردم البرز را تضییع می کند، بردارد.
اما دقایقی قبل رضا اکبری رئیس پلیس راهور استان البرز باز هم اعلام کرد که جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود.
وی گفته است: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ساعت 14 روز جمعه دوم مردادماه الی یک بامداد روز شنبه سوم مرداد تردد خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
به گفته وی همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت 17 روز جمعه دوم مردادماه الی یک بامداد روز شنبه سوم مردادماه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.
اکبری با اعلام اینکه با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و حضور مسافران و گردشگران در محور کرج چالوس، لذا تمهیدات اساسی برای کاهش بار ترافیکی و روانسازی ترافیک در این محور انجام شده است.
وی افزود: تلاش پلیس زمانی به نتیجه می‌رسد که رانندگان با دقت و با صبر و حوصله و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مأموران را همراهی کنند.
حداقل انتظار این است که در زمان وقوع حادثه، پلیس راه مسئولیت کاری کرده است را هم بر عهده گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار