مدیرعامل شرکت گاز قزوین:
مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: در حال حاضر ۴۰۱ هزار و ۳۷۶ مشترک شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
کد خبر: ۶۵۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 04 September 2018

مشترکان گاز استان قزوین از مرز ۴۰۰ هزار گذشت

به گزارش تابناک قزوین،اسماعیل مفرد بوشهری تعداد مشترکان گاز شهری این استان را ۳۰۶ هزار و ۵۳۸ مشترک اعلام کرد و افزود: ۹۴ هزار و ۸۳۸ مشترک نیز روستایی هستند که در قالب ۲۵ شهر ۴۷۰ روستا از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

این مسئول با اشاره به تعداد نصب انشعابات گاز در استان قزوین، یادآور شد: در ۴ ماه نخست امسال، پنج هزار و ۵۰۱ انشعاب جدید نصب شده که شامل یک هزار و ۶۴ انشعاب شهری و ۴ هزار و ۴۳۷ انشعاب روستایی هستند.

وی در خصوص مشترکان صنعتی و تجاری قزوین، تاکید کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی به همراه ۲۸ هزار و ۲۸۴ واحد تجاری از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند که با توجه به مزیت های اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره مندی حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی استان از این انرژی پاک باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۱ درصد خانوارهای روستایی استان به شبکه سراسری گاز متصل هستند، اضافه کرد: با گاز دار شدن یک هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی در دهه مبارک فجر امسال، درصد خانوارهای روستایی برخوردار از گاز طبیعی از ۸۱ به ۸۴ درصد افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار