کد خبر: ۶۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 22 July 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات توافق هسته‌ای رضایت بخش به نظر می‌رسد.

عزیز اکبریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: توافق صورت گرفته میان ایران و کشورهای غربی نه به طور کامل ایده‌آل و نه به کل بد است بلکه دارای نقاط مثبت و منفی هست ‌که باید در زمان پیش رو مورد بررسی قرار بگیرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: متن کامل توافق هنوز در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است به همین دلیل به صورت کامل نمی‌توان در این خصوص نظر داد اما توضیحات دکتر ظریف و کلیات توافق رضایت آمیز به نظر می‌رسد.

وی درخصوص نقاط منفی توافق هسته‌ای تصریح کرد: محدودیت‌های پذیرفته شده در رابطه با فناوری موشکی کشور از معدود نقاط ضعف این توافق است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

اکبریان ضمن اشاره به عملکرد شورای امنیت سازمان ملل در خصوص برنامه هسته‌ای پس از توافق صورت گرفته یادآورشد: قطعنامه 2231 بسیار مثبت و خوب بود که رضایت خاطر نمایندگان را به همراه داشت اما در این خصوص نیز بحث محدودیت‌های موشکی به قوت خود باقی و غیر قابل پذیرش است.

این نماینده مجلس در توضیح عکس‌های منتشر شده از صحن علنی روز گذشته(30تیر) که وی را در کنار برخی نمایندگان مخالف توافق هسته‌ای نشان می‌داد، گفت: تمامی نمایندگان باید از نظرات مخالف و موافق یکدیگر استفاده کنند اما قرابت مذکور فقط به قرعه کشی سالانه مجلس در تقسیم صندلی نمایندگان در مجلس مربوط می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار