صبح امروز عبدالمحمد زاهدی از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی البرز و کاسپین بازدید کرد.
کد خبر: ۶۶۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 26 September 2018

استاندار قزوین از سه واحد تولیدی کاسپین و شهرک صنعتی بازدید کرد

به گزارش تابناک قزوین، صبح امروز عبدالمحمد زاهدی از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی البرز و کاسپین بازدید کرد.

اونور گون سرمایه گذار ترکیه ای در بازدید از شرکت ای جی تی ایرانیان اظهار کرد: بطور کلی ایران پتانسیل مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و همین موضوع برای سرمایه گذاران یک نکته مثبت است.

وی افزود : برای سزمایه گذار این موضوع مهم است که پروژه اش در اولین فرصت به سرانجام می رسد و سبب خواهد شد که میزان اعتماد سرمایه گذار افزایش یابد .

استاندار با اشاره به سرمایه گذاری تجار ترکیه در استان قزوین بیان کرد: کشورهای ایران و ترکیه همسایگان خوبی برای همدیگر هستند و باید تلاش کنیم به نفع مردم از ظرفیت دو کشور استفاده شود و در این راستا مناسبات تجاری را بیشتر کنیم.

وی  بیان کرد: امید می رود تا قبل از نوروز این پروژه افتتاح شود.

دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با واحد های تولیدی داشته باشند

 بر اساس این گزارش، استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی شهرک کاسپین و البرز  اظهار کرد:  در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم  به همین ترتیب لازم است دستگاه های اجرایی همکاری و همراهی لازم را با واحد های تولیدی در راستای اشتغالزایی داشته باشند


وی افزود: به همه دستگاه های اجرایی استان تاکید شده است که بدون هماهنگی با مدیریت ارشد استان حق قطع خدمات دهی به واحدهای تولیدی را ندارند تا به اشتغال و اقتصاد استان صدمه ای وارد نشود.

شهرک صنعت کاسپین توسعه می یابد

به گفته استاندار قزوین، به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی، افزایش مساحت شهرک صنعتی کاسپین و توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است

استاندار قزوین در ادامه از یک واحد در حال تاسیس در زمینه صنایع چوبی با 500 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین، یک واحد تولیدی فعال در زمینه ریخته گری و تولید قطعات خودرو با 240 نفر اشتغال و یک شرکت در زمینه تولید کاشی و سرامیک با 500 نفر اشتغال بازدید کرد و حل مشکلات و درخواست های آنها را در دستور کار خود قرار داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار