بی دلیل مردم را نگران نکنید
انتشار خبر وجود خرس در منطقه حصار کرج توسط برخی از رسانه‌های البرز سبب هراس و وحشت مردم شده بود که توسط اداره‌کل محیط زیست استان البرز تکذیب شد.
کد خبر: ۶۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 25 July 2015
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان البرز ورود خرس به منطقه حصار کرج را تکذیب کرد.
به گزارش تابناک – البرز: محمد ناصری با تکذیب خبر ورود خرس به منطقه حصار کرج اظهار داشت: بر اساس گزارشات تلفنی یک نفر از اهالی منطقه حصار کرج مبنی بر ورود یک یا دو قلاده خرس به منطقه حصار کرج بلافاصله با هماهنگی به عمل آمده موضوع از طریق نیروهای این یگان شامل محیط‌بانان منطقه حفاظت شده، مأموران مستقر در محل موزه پارک چمران و مأموران این یگان و دامپزشک محیط زیست و مجموعه نیروهای آتش‌نشانی استان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: علی رغم بارندگی اخیر که ردپای هر جنبنده‌ای درگل و لای بستر و حریم رودخانه را مشخص می‌نمود هیچ‌گونه اثر و ردپای از خرس مشاهده و مورد تایید قرار نگرفت لذا به منظور اطمینان حاصل و رعایت شرط احتیاط گزارش واصله تمام مسیر رودخانه از ناحیه بیلقان تا حصار در دو مرحله مورد بازرسی قرار گرفت.
این مسئول افزود: در این راستا به دلیل اینکه در محل تعدادی سگ با رنگ قهوه‌ای در مسیر رودخانه در حال پرسه‌زنی بوده لذا به نظر می‌رسد تشخیص فرد گزارش‌دهنده با خرس اشتباه بوده و با قاطعیت اعلام می‌شود هیچ‌گونه خرسی در محل وجود ندارد.
انتشار خبر وجود خرس در منطقه حصار کرج توسط برخی از رسانه‌های البرز سبب هراس و وحشت مردم شده بود که توسط اداره‌کل محیط زیست استان البرز تکذیب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار