کد خبر: ۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ 21 February 2015

vئیس شورای شهر کرج گفت: ترافیک در استان البرز به مرز بحران رسیده است.

به گزارش فارس محمود دادگو ظهر امروز در بازدید میدانی از سطح شهر کرج اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و تردد بیشتر مردم متأسفانه ترافیک در کلانشهر کرج دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در کرج به مرز بحران رسیده است، افزود: لزوم توجه به رفع این بحران و انجام طرح‌های مختلف برای کاهش این معضل از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اگر ناوگان حمل و نقل عمومی کرج توسعه یابد مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و راه‌اندازی خطوط مختلف تاکسی یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر است تا بتوانیم علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم در این زمینه در کاهش بار ترافیکی نیز تأثیرگذار باشیم.

دادگو تأکید کرد: احداث تقاطع غیرهم سطح و مطالعه طرح جامع ترافیک از مهمترین اقداماتی است که برای رفع این معضل باید در کرج انجام شود.

در ادامه این بازدید رئیس کمیسیون شورای شهر کرج نیز بر مطالعه طرح جامع ترافیک کرج تأکید کرد و گفت: معضل ترافیک در کرج به تهدیدی تبدیل شده است که لازم است تا هر چه سریع‌تر راهکارهای اساسی برای رفع این معضل اندیشیده شود.

علی غلامرضایی تصریح کرد: هم اکنون ناوگان حمل و نقل عمومی کرج با ضعف‌هایی مواجه است که رفع آنها باید به شکل اساسی مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی ایجاد خطوط بی آرتی و توسعه مترو را مهمترین نیاز کلانشهر کرج دانست و گفت: اگر نخواهیم معضل ترافیک را در کرج حل کنیم در آینده نه چندان دور با معضلاتی بزرگتری مواجه خواهیم شد که حل آن به مراتب بسیار دشوار و سخت خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار