کد خبر: ۶۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 26 July 2015

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان رفع مشکلات و معضلات ترافیکی است،‌ گفت: تمام تلاش و توان خود را برای رفع این معضل به کار خواهیم گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام این که یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان رفع مشکلات و معضلات ترافیکی است،‌ افزود: تمام تلاش و توان خود را برای رفع این معضل به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: رفع معضل ترافیک نیازمند عزم جهادی مسئولان و اجرای پروژ‌ه‌های مختلفی از جمله ایجاد تقاطعات غیرهمسطح است.

این مسئول تأکید کرد: البته طی چند سال گذشته تقاطعات غیرهمسطح بسیاری در سطح شهر ساخته شده است که توانسته نقش اساسی در کاهش معضل ترافیک در برخی از مناطق پرتردد داشته باشد.

دادگو تأکید کرد: البته افزایش روزانه خودروها و جمعیت این کلانشهر نیز یکی از مشکلاتی است که تأثیر بسیار زیادی بر ترافیک و افزایش حجم ترددها دارد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: هم اکنون چندین پروژه تقاطع غیرهمسطح در کلانشهر کرج در دست ساخت است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی پروژه غیرهمسطح مهرویلا، حصارک، میدان سپاه، حامی و سرداران را پروژه‌های کلان و تاثیر‌گذار در شهر عنوان کرد که هم اکنون در دست اجرا است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به احداث بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی در کلانشهر کرج اشاره کرد و بیان داشت: اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک را کرج برطرف می‌کند.

دادگو بر تخصیص اعتبارات دولتی به منظور اجرای برخی از پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مدت زمان کمتری خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات پیش رو در احداث پل مهرویلا اشاره کرد و افزود: اجرای پل مهرویلا به علت معارض‌هایی که با پردیس کشاورزی وجود داشت با تاخیر آغاز شد اما این پروژه هم اکنون در دست اجرا است و مبلغی بالغ بر 130 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث و راه‌اندازی آن پیش‌بینی شده است که با اتمام این پروژه تسهیل ترافیک در ورودی و خروجی‌های شهر را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار