کد خبر: ۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 26 July 2015

تیم منتخب تکواندو سن پطرزبورگ روسیه برای برپایی اردوی تمرینی یک هفته ای با ۹ تکواندوکار، دو مربی و پزشک به استان البرز آمد.
محمد نوذری در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این تیم متشکل از تکواندوکاران جوان و نوجوان سن پطرزبورگ است و برخی از آنها در حال حاضر در عضویت تیم ملی کشور روسیه هستند.

نوذری افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این تیم تمرینات مشترکی با تکواندوکاران استان البرز خواهند داشت.

وی ادامه داد: شهر کرج به عنوان ششمین شهر پر جمعیت کشور یکی از قطب های تکواندو کشور محسوب می شود و حضور بیش از بیست ملی پوش به عنوان نمایندگان استان در تیم های ملی گواه این موضوع است.

رییس هیئت تکواندو استان البرز بیان کرد: با توجه به حضور مربیان مجرب البرزی در تیم های ملی برنامه های تمرینی خوبی برای تیم منتخب روسی در نظر گرفته ایم تا نهایت استفاده را از حضور در این استان ببرند.

تیم تکواندو البرز به سن پترزبورک سفر می کند

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی کشوری نوجوانان البرز گفت: بنا داریم در حاشیه این رقابت ها تیم روسی نیز یک بازی دوستانه با تکواندوکاران استان داشته باشد.

نوذری با بیان اینکه استان البرز همواره از استان های پیش رو و سرآمد در تکواندو کشور است گفت: در سال گذشته طی ده بار اعزام به مسابقات کشوری این استان صاحب ده سکوی برتر کشور شده است.

نوذری گفت: با حضور رئیس فدراسیون فدرال سن پطرزبورگ در اواخر هفته نیز تفاهم نامه ای برای تبادل فنی میان آنها و استان البرز منعقد خواهد شد.

وی در پایان افزود: طبق تفاهمی که انجام شده است مهر ماه امسال تیم منتخب استان البرز به منطقه سن پطرزبورگ سفر خواهد کرد و اردویی مشترک با تکواندوکاران روسی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار