مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به همزمانی تحریم ها و تبلیغات گسترده دشمن علیه ایران اسلامی ، گفت: دراین شرایط حساس ، رسانه های جمعی کشور می بایست این تبلیغات را خنثی و بی اثر کنند.
کد خبر: ۶۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 23 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ ناصر مقدم افزود: دشمنان امروز با ابزاراقتصادی و فرهنگی هجمه های زیادی را علیه کشورمان آغاز کرده اند که نقش اصحاب رسانه برای از بین بردن این هجمه ها بسیار مهم و حساس است.
وی گفت: هجمه تبلیغی دشمن با هدف التهاب در بازارهای ایران تشدید شده و اثراتی نیزداشته است اما رسانه ها داخلی با تحلیل های درست می توانند جامعه را از این التهابات دور نگه داشته و پیشگیری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان داشت: مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال دیدگاه ویژه ای بیان فرموده اند و برنامه های دولت تدبیر و امید نیز در همین راستا است.
وی افزود: نیاز است که رسانه ها در خصوص این برنامه ها و تحقق هر چه بیشتر آنها در جامعه بیشتر از همیشه فعال باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اختلاف نظرهای پیش آمده در خانه مطبوعات البرز اشاره کرد و گفت: این موضوع جزیی با همدلی و همفکری برطرف می شود.
وی ادامه داد: در صورتی که خانه مطبوعات این دوره آسیب ببیند، خانه های بعدی نیز دچار آسیب می شوند.
مقدم خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که تا پایان آبان ماه امسال عضو خانه مطبوعات شوند از پرداخت حق عضویت معاف هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه خبرنگاران اشاره و گفت: بیمه 300 خبرنگار به مدت سه سال سهمیه به البرز تخصیص یافته که این سهمیه را می توان افزایش داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار