مدیرعامل باشگاه کریمه قم:
مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي كريمه قم گفت: باشگاه صبا بدهي چند ميليوني به ما دارد و هيچ كس پاسخگوي ما نيست.
کد خبر: ۶۷۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸ 29 October 2018

به گزارش تابناک قم، سیدروح‌الله شفیعی، اظهار کرد: باشگاه کریمه در رشته والیبال فعالیت می‌کند و با توجه به مربیان بسیار خوبی که دارد در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، استعدادهای بسیار خوبی را در این رشته شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: ما در چند فصل اخیر مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور نماینده استان قم بوده‌ایم ولی امسال به دلیل مشکلات مالی که سخت ما را دست به گریبان کرده، احتمالا نتوانیم در فصل 1397 بازی‌ها حضور نداشته‌ باشیم، چون هزینه‌ها سنگین است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کریمه قم ابراز کرد: باشگاه کریمه بخش مهمی از هزینه‌های حضور در لیگ دسته اول والیبال ایران را از تولیدی پوشاک کریمه که متعلق به خود باشگاه است تامین می‌کند اما مخارج تیم‌داری در لیگ بسیار سنگین است و به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آییم.

وی در ادامه به یکی از مشکلات پیش روی این باشگاه اشاره و تصریح کرد: ما در کنار سرمایه‌گذاری در والیبال قم، سعی در حمایت از سایر رشته‌ها و تیم‌های باشگاهی و ورزشی قم را نیز داریم اما متاسفانه یکی از این حمایت‌ها به ما آسیب رسانده، زیرا تیم‌های بزرگسالان و نوجوانان صبای قم چندین میلیون تومان به مجموعه ما بدهکار هستند و هیچ کس پاسخگوی ما نیست!

شفیعی در پایان اظهار کرد: طرف حساب ما برای تامین لباس‌ تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان صبا در فصل گذشته مسابقات لیگ فوتبال ایران، هیأت فوتبال استان قم بود اما هنوز این هیأت هیچگونه اقدامی برای انجام تعهدات مالی خود و پرداخت طلب ما انجام نداده است! واقعا نمی‌دانیم برای وصول مطالبات خود از صبا باید به کجا و چه کسی مراجعه کنیم!

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار