کد خبر: ۶۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 27 July 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات باید برنامه یکساله خود را ارائه و اعلام کند، گفت: خانه مطبوعات البرز باید با برنامه دقیقی مسیر راه را طی کند.
سید موسی حسینی‌کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه تالیف کتاب شهدای هنرمند استان البرز در سطح کشور اقدامی شایسته و قابل تقدیر بود، اظهار داشت: خوشبختانه در معرفی شهدا در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است.
وی با بیان اینکه با همکاری دفتر امور ایثارگران نخستین جلد از معرفی شهدای هنرمند استان چاپ شد، افزود: در این کتاب 40 نفر از شهدای هنرمند که در بخش‌های مختلف خوشنویسی، عکاسی و نویسندگی فعالیت داشتند، با آثار مربوطه معرفی شدند.
مدیرکل ارشاد البرز با تاکید بر اینکه اقدمات لازم برای چاپ دومین جلد از معرفی شهدای هنرمند استان البرز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مهم مورد استقبال سایر استان‌های کشور به منظور معرفی شهدای هنرمند واقع شده است.
وی با بیان اینکه امید است بتوان مجموعه شهدای هنرمند در سطح کشور را معرفی کرد، یادآور شد: این مهم با همکاری همه‌جانبه نهادهای فرهنگی و سایر دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود.
حسینی کاشانی با بیان اینکه درصدد هستیم از ظرفیت و توان خانه مطبوعات البرز برای اجرایی کردن برخی برنامه‌های مدنظر استفاده کنیم، گفت: برای آغاز این مهم تفاهم‌نامه برگزاری دومین جشنواره مطبوعات البرز با خانه مطبوعات استان منعقد شده است.
وی با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات باید برنامه یکساله خود را ارائه و اعلام کند، افزود: خانه مطبوعات البرز باید با برنامه دقیقی مسیر راه را طی کند.
مدیرکل ارشاد البرز با اشاره به اینکه طبق دستور وزارت ‌ارشاد ‌حمایت از خانه مطبوعات در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: همانند اداره‌کل اراشاد البرز، خانه مطبوعات نیز باید برنامه دقیق یکساله خود را ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار