کد خبر: ۶۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 27 July 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در راستای بهسازی وبازسازی اماکن ورزشی شهرداری کرج خبر داد.
حسین سعیدی سیرایی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: با مصوبه اعضای شورای شهر و همراهی شهردار کرج از ابتدای امسال با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کار بازسازی ابنیه، تعویض کفپوش ونصب صندلی های ۸ فضای ورزشی آغاز شده است.

وی افزود: شهرداری کرج محدودیت های فراوانی در حوزه اعتبارات دارد با این حال با توجه به اهمیت موضوع در نزد اعضای شورای شهر و شهردار این بودجه تامین شده است  اجرای این کار در مراحل پایانی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از پایان جانمایی و طرح های مطالعاتی احداث ۱۲ فضای ورزشی در مناطق ۱۲ گانه کرج خبرداد و گفت: این سالن ها  کاربردی دو منظوره دارد و قرار است در ستاد بحران نیز به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: از سوی شهرداری مناطق و با نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی این سالن ها احداث می شود ضمن آنکه یکی از آنها مراحل پایانی خود را سپری می کند و به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

سعیدی همچنین به بهره برداری از استخر تازه افتتاح شده شهدای گلشهر اشاره کرد و گفت: برخی این گونه به شهروندان القاء کرده اند که این فضای ورزشی آبی در اختیار پرسنل شهرداری است و به شکل انحصاری به آنها خدمات می دهد این در حالی است که این فضا به شکل کامل به شهروندان اختصاص دارد و با تکمیل کادر خدماتی و اداری از ابتدای شهریور ماه به علاقمندان سرویس دهی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار