استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت:طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین با همکاری و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی،عملیاتی می شود.
کد خبر: ۶۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 01 November 2018

طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین با همکاری صندوق توسعه ملی،عملیاتی می شودبه گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی به همراه منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری  و حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان با دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل صندوق توسعه ملی دیدار کرد.


استاندار قزوین با اشاره به برنامه هفتگی پیگیری طرح ها و اولویت های اقتصادی استان از سوی مدیریت ارشد استان در وزارتخانه ها و سازمان ها و مراکز ملی اظهار  کرد: طرح های کلان اقتصادی و سرمایه گذاری به صورت هفتگی از طریق بانک ها و صندوق توسعه ملی در سطوح ملی پیگیری می شود.


وی افزود: یکی از پروژه های بزرگ استان،اجرای طرح انتقال آب سد طالقان به استان قزوین است که از مصوبات سفر رئیس جمهور است و با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا می باشد.


زاهدی اظهار کرد: برای اجرای این طرح مقرر شد که  در بخش خصوصی و پیمانکار پروژه از طریق عاملیت بانک ملی بتوانند از تسهیلات و منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنند که در دیدار با شهید زاده مدیر عامل صندوق با این درخواست موافقت شد.


استاندار ادامه داد: در این دیدار همچنین با تامین منابع ارزی ۵ واحد تولیدی بزرگ استان از طریق صندوق توسعه ملی و با عاملیت بانک های استان موافقت شد.


زاهدی در پایان تصریح کرد: در این دیدار همچنین ازمدیرعامل صندوق توسعه ملی برای حضور در استان و شرکت در جلسات اقتصاد مقاومتی اعم از تولید و سرمایه گذاری  و ارزیابی میدانی طرح ها و وضعیت اقتصادی استان دعوت به عمل آمد که با این دعوت موافقت شد و مقرر شد که مقدمات این سفر پس از ماه های محرم و صفر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار