شهردار کرج با اشاره به تذکرات اعضای شورا گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت اجرایی و کتبی به تذکرات اعضای شورا پاسخ خواهم داد.
کد خبر: ۶۷۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 14 November 2018
به گزارش «تابناک البرز»؛ علی اصغر کمالی زاده در صدو یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج رسیدگی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر را پیشرفت در امور اجرایی و ارتقای سطح خدمت رسانی دانست و گفت: این تذکرات در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.
 شهردار کرج در ادامه به ارایه گزارش عملکرد و بازدید های مختلفی که از سازمان ها داشت اختصاص داد و یادآور شد: سرویس دهی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری نسبت به حد استاندارد، ناچیز است.
 وی افزود: نسبت به جمعیت شهر کرج باید یک هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر کرج داشته باشیم اما کمتر از ۲۶۸ اتوبوس داخل شهر و همین تعداد برای خدمت رسانی در خارج از شهر داریم.
 شهردار کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت اسقاط در پارکینگ متوقف شده است، خاطرنشان کرد: مذاکرات ابتدایی صورت گرفته تا بتوانیم با مشارکت بخش خصوصی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس را وارد ناوگان کنیم.
 کمالی زاده در ادامه به بازدید خود از سازمان مدیریت آرامستان اشاره کرد و افزود: طرح های خوبی توسط رییس سازمان اجرا شده استفاده از انرژی خورشیدی، جمع آوری آب های سطحی و فضاسازی مناسب برای مراجعان همچنین اتوماسیون برای رسیدگی به امور مردم از جمله این طرح ها است.
 شهردار کرج اضافه کرد: در سازمان آرامستان ها ایده های خلاقانه مطرح است که با حمایت شهرداری و شورا به زودی به مرحله اجرا می رسد.
 کمالی زاده یادآور شد: در این بازدید مقرر شد طرحی برای دسترسی به بهشت سکینه از مسیری مجزا در بزرگراه شمالی ارایه شود.
 این مسول همچنین از ایجاد تِرَم سخن گفت و ادامه داد: جلسه ای با اساتید دانشگاه امیر کبیر و غدیر مهدوی، عضو شورای اسلامی شهر کرج داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که برای تحقق این مهم باید پکیج فنی بازرگانی تهیه کنیم.
 وی اضافه کرد: تامین واگن کمی مشکل است که امیدواریم با تلاشی که انجام می شود بتوانیم این موضوع را به سر انجام برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار