معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین :
معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: 252 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 273 طرح عمرانی کشاورزی استان مصوب شد.
کد خبر: ۶۸۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 27 November 2018

اعتبار مالی 272 طرح عمرانی کشاورزی قزوین تعیین شدبه گزارش تابناک قزوین،حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: این میزان اعتبار شامل 39 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 107 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای و 13.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات 2 درصد درامدهای نفت و گاز است.

وی اظهار کرد: 10 میلیارد ریال از این اعتبارات نیز مربوط به بودجه شاخص های توسعه استانی است و 82.5 میلیارد ریال آن نیز از محل اعتبارات ویژه استانی تامین می شود.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می شود تا پایان سال جاری بیشتر اعتبارات مصوب جذب و جهت تکمیل طرح های عمرانی کشاورزی قزوین مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: تاکنون 111 میلیارد ریال برای طرح های مصوب عمرانی کشاورزی استان در سال جاری تخصیص پیدا کرده است.

به گفته معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین، بیشترین اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرح های عمرانی این بخش به حوزه آب و خاک اختصاص دارد که در این زمینه اعتباراتی برای اجرای 176 فقره عملیات انتقال آب در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار