رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای قوچان:
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای قوچان گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان می‌تواند یک بازوی قوی برای ایجاد اشتغال برای گروه‌های مختلف به ویژه افراد دارای آسیب در سطح جامعه محسوب شود.
کد خبر: ۶۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 30 July 2015
علیرضا داوودی در بازدید فرماندار قوچان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دختران این شهرستان در جمع مربیان و کارکنان مرکز اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای این شهرستان در تمام حوزه‌ها بالاتر از تعهد خود عمل کرده و دارای عملکرد 99 درصدی در مرکز برادران و 102 درصدی در مرکز ثابت خواهران است.

وی با اشاره به این موضوع که در حوزه سیار شهری 223 درصد یعنی 2 برابر تعهد آموزشی عملکرد داشته‌ایم، بیان کرد: این مرکز به دلیل وجود دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی متعدد در شهرستان توانست 146درصد عمکرد در حوزه جوار دانشگاهی را از خود نشان دهد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای قوچان عملکرد این مرکز در حوزه روستایی را 135 درصد برشمرده و افزود: حوزه پادگان ارتش علیرغم سختی کار دارای 135 درصد عملکرد ارائه آموزش بوده و در حوزه زندان نیز 93 درصد آمار ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال عملکرد آموزشی در حوزه پادگان قوچان 158 درصد بود، گفت: هم‌اکنون در تیپ 277 این شهرستان سه رشته آموزشی سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر برق خودرو و موتورسیکلت ارائه می‌شود.

داوودی با بیان این موضوع که در حوزه صنعت و معدن،اصناف و بسیج می‌توان از طریق یک برنامه‌ریزی درست عملکرد بهتری در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای به ارمغان آورد، عنوان کرد: مربیان مرکز فنی و حرفه‌ای برادران این شهرستان در حوزه‌های مختلف آموزشی دارای رتبه‌های برتر استانی هستند و هم‌اکنون برای اتحادیه خودرو کلا‌سی آموزشی برگزار می‌شود.

وی با یادآوری این مطلب که با همکاری کمیته امداد کلاس‌های آموزشی در اغلب روستاها برای سرپرستان خانوار برگزار و برای فرزندان زیرپوشش نیز آموزش پرورش زنبورعسل و قارچ ارائه شده است، تصریح کرد: بهزیستی این شهرستان نیز در ماه‌های اخیر برای معتادان بهبودیافته کلاس‌هایی برگزار کرد که برای اشتغال این قشر بسیار مؤثر است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای قوچان با تأکید بر این موضوع که باید برای کم‌رنگ کردن یک آسیب در جامعه همه تلاش کنند، اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان می‌تواند یک بازوی قوی برای ایجاد اشتغال برای گروه‌های مختلف به ویژه افراد دارای آسیب در سطح جامعه محسوب شود.

وی عمده فعالیت فنی و حرفه‌ای این شهرستان را پس از مراکز ثابت در دانشگاه‌ها و روستاها بر شمرده و خاطرنشان کرد: این مرکز با ظرفیت واقعی خود بسیار فاصله دارد که امیدواریم برای داشتن یک عملکرد بسیار بهتر بیشتر تلاش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار