مشاوره عجیب مشاوران استاندار البرز
در این جلسه موضوع افزایش انتقاد از دولت مورد بررسی قرار گرفت و مشاوران استاندار معتقد بودند که رسانه های منتقد دولت محتوای گزارش ها و اخبار خود را از نمایندگان استانی جمع آوری کرده و باید نمایندگان رسانه های منتقد دولت به ویژه رسانه های اصولگرا در البرز بیش از گذشته تضعیف شوند تا دسترسی به اطلاعات و اخبار نداشته باشند.
کد خبر: ۶۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 30 July 2015

به گزارش تابناک – البرز: از زمان حضور سید حمید طهایی در استان البرز یک نفر عالی ترین نماینده دولت در البرز را در اکثر برنامه های خصوصی و عمومی همراهی می کنند.
وی سید محمد حسن موسوی مشاور عالی استاندار البرز است که نقش اصلی در عزل و نصب ها و آمدن نیروهای غیر بومی به البرز را بر عهده دارد.
فرد دیگری نیز در انتصابات و سیاست گذاری های کلان نقش دارد که این روزها به مرد پشت صحنه مدیریت استان البرز مشهور شده است.
وی فردی به نام صمدی است و علاقه ای به حضور در مراسم های عمومی ندارد، خود را در دسترس خبرنگاران قرار نمی دهد، عکسی از او یافت نمی شود و با جستجو در اینترنت نیز اطلاعات زیادی از سوابق وی به دست نمی آید.
او نیز مانند دیگر همراهان طهایی از خارج استان به البرز آمده است و به شدت از رسانه ها دوری می کند. اما صمدی در ارتباط گیری استانداری البرز با رسانه ها، نقش اصلی را دارد.
طی روزهای اخیر جلسه ای در استانداری البرز به ریاست سید حمید طهایی برگزار شده که محور اصلی این جلسه بررسی اخبار رسانه های البرز درباره عملکرد استانداری است.
در این جلسه صمدی به اتفاق موسوی به استاندار البرز مشاوره عجیبی داده اند که در نوع خود کم نظیر است.
یکی از افراد حاضر در جلسه فوق به خبرنگار تابناک البرز گفت: در این جلسه موضوع افزایش انتقاد از دولت مورد بررسی قرار گرفت و مشاوران استاندار معتقد بودند که رسانه های منتقد دولت محتوای گزارش ها و اخبار خود را از نمایندگان استانی جمع آوری کرده و باید نمایندگان رسانه های منتقد دولت به ویژه رسانه های اصولگرا در البرز بیش از گذشته تضعیف شوند تا دسترسی به اطلاعات و اخبار نداشته باشند.
این منبع آگاه افزود: مشاوران استاندار پیشنهاد دادند که در ابتدا باید خبرنگاران منتقد دولت در البرز تحت فشار قرار گرفته و به نوعی بایکوت شوند و از حضور آنها در برنامه های خبری استانداری البرز جلوگیری گردد.
وی بیان داشت: پیشنهاد دیگر مشاوران استاندار البرز این بود که درخواست مصاحبه و حضور در جلسات خبری این رسانه های مسکوت مانده و در مقابل رسانه های همراه با دولت به طور مرتب برای انجام مصاحبه اختصاصی با استاندار دعوت شوند.
این منبع آگاه تاکید داشت که استاندار البرز در جلسه فوق بیشتر سکوت کرده و سخن نمی گفت، اما مصاحبه های اختصاصی سید حمید طهایی در روزهای اخیر با برخی از رسانه ها، به دنبال مشاوره هایی است که مشاوران وی در جلسه فوق مطرح کرده اند.
همچنین مقرر شده که صمدی، به صورت خصوصی با مدیران رسانه های البرز دیدار کرده و دراین دیدارها تلاش خود را برای تاثیرگذاری بر رسانه های البرز انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مصباح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
از مقام معظم رهبری٬ رؤسای قوا و کلیه مقامات قضایی و اجرایی همگی از انتقاد سازنده پشتیبانی میکنند و مابقی مدیران نیز باید از همین رویکرد پیروی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
اینها که مدعی تدبیر هستند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
اینها که مدعی تدبیر هستند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
باورکردنی نیست !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
سید طاهر طاهری مرد بود. بعضیها قلم بمزد بش فحش دادند با بزرگواری رفتار کرد .جرات نداری بگی بالای چشم ابن آقایان ابروست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
مطمئن هستیم اینگونه رفتار و برخورد با مردم و رسانه با تفکرات و برنامه های. دکتر روحانی مغایر است.کاش رییس جمهور میدانست در البرز چه میگذرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
تابناک مچکریم. حمایتت میکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار