کارشناس هواشناسی قم:
کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران در این استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: حداقل دمای هوای قم در پنج‌شنبه به منفی یک درجه می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱ 20 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمدجواد ترابیان با بیان اینکه هوای امروز قم صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است، گفت: هوای قم در روز پنجشنبه کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی به تدریج با افزایش ابر و بارش باران و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.

وی با بیان اینکه هوای قم در روز جمعه قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر و بارش باران و وزش باد همراه است، گفت: حداقل دمای هوای امروز قم چهار درجه و حداکثر ۱۸ درجه، حداقل دمای هوای پنج‌شنبه منهای یک درجه و حداکثر ۱۳ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز جمعه ۶ درجه و حداکثر ۱۶ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم اظهار کرد: جهت وزش باد در روز جمعه شمال غربی و سرعت وزش باد بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

وی گفت: میزان بارش باران شامگاه دوشنبه در شکوهیه هشت دهم میلی متر، جعفریه چهار دهم میلی متر، جمکران هشت دهم میلی متر، دستجرد ۲ و سه دهم میلی متر، سلفچگان یک دهم میلی متر، کهک یک و ۲ دهم میلی متر، کوشک نصرت پنج دهم میلی متر، کوه سفید یک و ۲ دهم میلی متر و شهر قم هشت دهم میلی متر بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار