فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 121 طرح برای توسعه و عمران این شهرستان افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۰۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 21 January 2019

ابوالقاسم پالیزگیر اظهار داشت: این تعداد طرح در دهه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی سهم بخش اجرایی را 58 پروژه با اعتباری بالغ بر 980 میلیارد ریال، 14 پروژه سهم شهرداری‌ها با بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار ، دهیاری‌ها با 35 پروژه و بیش از 58 میلیارد ریال اعتبار و 14 پروژه توسط بخش خصوصی با 2 هزار و 870 میلیارد ریال بهره برداری می رسد.
وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر با ایجاد 536 فرصت شغلی مستقیم، اشتغال قابل توجهی را نیز به صورت غیرمستقیم به دنبال خواهد داشت.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید پاسخگوی مردم هستند گفت: در این راستا میز خدمت در ادارات راه اندازی شده و علاوه بر آن در مصلی‌ها و نمازجمعه‌ها در شهر‌ها و روستاها مردم می‌توانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند.
وی گفت: ملاقات عمومی فرمانداری شهرستان سه شنبه های هر هفته در قالب ملاقات‌های عمومی برگزار می‌گردد و مردم می‌توانند به صورت چهره به چهره به بیان مشکلات خود بپردازند.
فرماندار ساوجبلاغ از گاز رسانی به چند روستای کوهستانی منطقه نیز خبر داد و گفت: گازرسانی به روستای سیبستان و وشکین با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال از جمله طرح‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر در شهرستان ساوجبلاغ است.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: گاز رسانی به بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه نیز در ایام الله دهه فجر بهره برداری می رسد.
پالیزگیر گفت: با وجود تمام تلاش دشمنان علیه نظام، در شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب بیش از 1000 برنامه‌ پیش بینی شده است که در قالب های مختلف به مناسبت‌های مختلف در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب با 48 غرفه و عرضه کتاب با 50 درصد تخفیف، مسابقات فرهنگی، ورزشی و غیره را از جمله برنامه پیش بینی شده در دهه مبارک فجر بیان کرد.
پالیزگیر اظهار داشت: خوشبختانه با وجود تمامی مشکلات اقتصادی در شهرستان ساوجبلاغ در حوزه صنعت 13 پروژه‌ی جدید راه اندازی خواهد شد که 10 مورد ایجادی و 3 مورد توسعه ای خواهد بود.
وی افزود: در حوزه کشاورزی هم 14 طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 54 میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار ساوجبلاغ در ارتباط با افتتاح پروژه متروی شهر جدید هشتگرد گفت: متاسفانه با 98 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه و وعده های مدیر قبلی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد مبنی بر افتتاح آن، پروژه متروی شهر جدید هشتگرد به دلیل مشکلات مالی، معارضات و مشکلات اتصالات مترو گلشهر در دهه فجر امسال افتتاح نخواهد شد.
وی گفت: تاکنون 7 هزار میلیارد ریال برای این طرح ملی هزینه شده و نیاز به 800 میلیارد ریال دیگر اعتبار برای اتمام این پروژه ملی پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار