نماینده مردم کرج در مجلس:
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زلزله می‌آمد باید می گفتیم خوش به حال مرده‌ها، چون با این وضعیت معلوم نیست زنده‌ها چه باید بکنند.
کد خبر: ۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 02 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: جلسه شورای اداری این شهرستان بعد از ظهر امروز به ریاست فرماندار کرج برگزار شد.
در بخشی از این جلسه محمد جواد کولیوند نماینده دیگر شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی نیز گفت می‌خواهم ازاین جلسه برای ابراز گلایه و انتقاد به برخی از مدیران اجرایی شهرستان کرج استفاده کنم.
وی با اشاره به حادثه سیل در جاده چالوس گفت: با کمال تاسف باید بگویم بسیاری از مدیران ما که در ستاد مدیریت بحران نیز عضویت داشتند حتی حاضر به یک زنگ زدن ساده هم نبودند و در اوج بحران و حادثه به تعطیلات رفته و تلفن خود را جواب نمی‌دادند.
وی افزود: مطلع هستم که برخی از مدیران ما نه تنها در محل حضور نیافته و بلکه برای کمک و امدادرسانی نیز دریغ کردند.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که مردم مشکل داشتند و باید مدیران در صحنه حاضر می‌شدند تعدادی از دستگاه‌ها از جمله هلال ‌احمر، نیروی انتظامی‌، اداره برق و مخابرات کار ارزشمندی انجام دادند که قابل تقدیر بود اما بسیاری از مدیران ما در جلسه ستاد بحران شرکت نکردند و حتی تلفن خود را هم جواب نمی‌دادند.
کولیوند افزود: در همان موقع با مدیر کل اداره بحران استان صحبت کردم و به شوخی گفتم یادمان باشد تلفن این آقایان را گرفته و حتی تلفن مادران همسرشان را هم داشته باشیم تا نگویند تلفن ما در دسترس نبود.
کولیوند اظهار داشت: این برای یک مسئول پسندیده نیست که در اوج بحران تلفن خود را خاموش می‌کند و برای کمک به مردم حاضر نشده و حتی نیروهای خود را هم به منطقه اعزام نمی‌کند.
وی در برخی دیگر از سخنان خود ضرورت ساماندهی مدیریت بحران در شهرستان کرج اشاره کرد و افزود: هموطنان ما گرفتار شده بودند اما مدیریت بحران بدون حضور تعدادی از آقایان مسئول تشکیل جلسه می‌داد و حتی می‌گفتند اگر 7 دقیقه باران 40 دقیقه می‌شد معلوم نیست با اینگونه مدیریت‌ها چگونه می‌توانستیم به مردم کمک کنیم.
وی اظهار داشت: اگر زلزله می‌آمد باید بگوییم خوش به حال مرده‌ها چون با این وضعیت معلوم نیست زنده‌ها چه باید بکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار