مردم بار دیگر حماسه آفریدند؛ مسئولین کمی به خود بیایند
حجت الاسلام محمدمهدی میرباقری در آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: چهل سال گذر عمر انقلاب نشانه پختگی و رسیدگی است و این تاریخ نشان از بلوغ همه جانبه انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۷۱۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 12 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم طی این چهل سال انقلاب همواره همراه و همسو با انقلاب بوده‌اند افزود: اینکه مردم با تمام مشکلات اقتصادی موجود در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کردند نشان دهنده حمایت از آرمان‌های امام راحل(ره) و اصول انقلاب و عمق ارتباط مردم با نظام است؛ این حضور مردم شاخص دینداری و دفاع از کلمه حق است؛ استقرار جمهوری اسلامی وتلاش برای حفظ آن بیانگر استواری ما در تحقق شعار‌های انقلابمان است.

میرباقری بزرگترین عبادات را تقویت اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: احادیث بسیاری داریم که جاهلیت در هر زمانی وجود دارد و بت‌ها از دنیای چوب و سنگ‌ها به دنیای تکنولوژی خواهند رسید اما مؤمنین راه خود را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) اضافه کرد: تا روح بت‌پرسی و عبادت طاغوت در جهان است درگیری و جنگ وجود دارد و جهان روی آرامش به خود نخواهد دید.

روح تمدن مدرن ایدئولوژیک است

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان با اشاره به کشتار میلیون‌ها نفر در قرون اخیر بیان کرد: دنیای مدرن در طی چند قرن نظم ماشینی خود را آغاز کرده است. این نظم ایدئولوژیک و مبتنی بر دین غربی است و روح باطنی آن ایدئولوژی مدرن است و فلسفه و دانش برای ادامه آن تولید شده است.

میرباقری در ادامه اضافه کرد: جنگ جهانی چهارم جنگی است که غرب بر علیه اسلام به راه انداخته است و تمام تلاش خود را برای نابودی تفکر اسلامی بکار گرفته است چرا که تفکر اصیل اسلامی را تنها تهدید جدی برای ادامه بقای خود می‌بینند.

میرباقری موج مادی‌گرایی را شاخصه اصلی تمدن غرب توصیف کرد و یادآور شد: پس از انقلاب موفق شدیم به دستاوردهای زیادی برسیم و به یک قدرت بزرگ و اثرگذاری تبدیل شدیم که هم معنویات را در دستور کار دارد و هم پیشرفت مادی را.

وی به اقدامات امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب با هدف عدالتخواهی صورت گرفت و به الگویی برای تمام دنیا تبدیل شد؛ فروپاشی مارکسیسم، افول قدرت آمریکا و آغاز برخورد تمدن‌ها پس از انقلاب نشانه مواجهه جدی انقلاب با منافع غرب است.

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان تأکید کرد: دشمن هفت تریلون دلار در منطقه صرف کرده تا ما را منزوی کند و مانع گسترش پیام انقلاب در منطقه شود ولی ما هر روز موفق‌تر و مقتدرتر شدیم و این مفهوم جمله رهبر کبیر انقلاب است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ بلکه هرکاری که برای نابودی ما انجام می‌دهد نتیجه عکس خواهد داشت.

میرباقری افزود: دشمن تدابیر جدیدی برای ما دارد. با گسترش فضای الکترونیک به دنبال اثرگذاری بر ماست و فضای مجازی یک ابزار مهم برای آن‌ها است؛ آن‌ها جنگ سرد را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: آمریکا به دنبال فروکاستن از توان جبهه مقاومتی است که ایران در منطقه ایجاد کرده است و اگر دست از مقاومت برداریم به یک کارگزار منطقه‌ای باید تبدیل شویم.

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان به اقدامات دشمن برای نفوذ به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن «اف ای تی اف» را با هدف عبور از موانع خود در نظام تعریف کرده است و به ما تحمیل می‌کند و باید مردم و مسؤولان ما از حیله دشمن آگاه باشند.

میرباقری با تأکید بر اینکه باید تحت فرامین رهبر انقلاب باشیم، اضافه کرد: باید نسبت به تمدن بت پرستی مدرن آگاه باشیم و به حرکت خود در مسیر اسلام ادامه دهیم و تمام ارداه ما پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب باشد.

میرباقری با اشاره به سخنان یک روزنامه‌نگار مشهور مصری گفت: این روزنامه‌نگار گفته بود که ایران هیچ زمانی به سواحل مدیترانه نرسیده بود مگر در زمان هخامنشیان و ولایت فقیه، امروز ما به سواحل مدیترانه و باب‌المندب رسیده‌ایم.

وی افزود: در این شرایط آخرین جنگ آمریکا با ما همین محاصره اقتصادی است و مطمئنم اگر استقامت کنیم پیروز خواهیم شد و این پیروزی مقدمه‌ای برای افول بیشتر آمریکا خواهد شد.

میرباقری افزود: در مقابل این حرکت ما در دل همین سختی‌هاست که ساخته می‌شویم و آنها هم تدبیر می‌کنند که تدبیرهای جدید مانند گسترش قلمرو مجازی و توهم ایجاد دولت الکترونیک بین المللی، آنها دنبال ایجاد یک جامعه جهانی یکپارچه به شکل جدید و احیا ابرقدرتی خود هستند.

میرباقری خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما می‌تواند الگوی دنیا باشد، الان بعضی از کشورهای اروپایی از قانون اساسی ما و از اصل ولایت فقیه استقبال کرده‌اند و می‌گویند ما هم برای ثبات تصمیم‌گیری در کشور در کنار ریاست جمهوری که ثبات ندارد باید یک قاعده و ثبات درست کنیم منتهی آن را در شکل خودشان چون ولایت فقیه ندارند می‌گویند پادشاهی.

وی در پایان گفت: آنچه مایه امیدواری است اینست که یک نسل جوان فاضل، فرهیخته و اندیشمند انقلابی و دلسوز برای ملت در حال شکل‌گیری و شکوفایی است و هرکه دلش برای کشور و ملت ایران و استقلال و آزادی این ملت می‌سوزد همه باید دست بدست هم دهیم و تسلیم نشویم و فریب غرب رانخوریم باطن آن را بشناسیم و سعی کنیم تمدن رقیب را حذف کنیم و انشالله خداوند کمک کند تحت رهبری‌های حکیمانه به استواری این راه را ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار