رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد در فاصله دوساعت در حوزه بویراحمد ۲ نفر جان خود را  یکی در پی  تصادف و دیگری سقوط از ارتفاع از دست داد.
کد خبر: ۷۲۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 29 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال پوران فرد افزود : در ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه پنجشنبه شب ۸ فروردین ۹۸ در پی اعلام برخورد خودرویی با عابر پیاده در دارشاهی بلافاصله اورژانس پاتاوه به محل اعزام شد.
وی با بیان اینکه این تصادف در محور یاسوج به اصفهان در روستای دارشاهی با برخورد  خودروی دنا با عابر پیاده رخ داد افزود: متاسفانه عابر پیاده بعلت شدت تروما  قبل از رسیدن آمبولانس در دم جان باخته بود و دو نفر دیگر که سرنشینان دنا بودند نیز مصدوم شدند که یک نفر در محل درمان و دیگری به بیمارستان انتقال داده شد.
وی در تشریح این تصادف افزود : بنا به گزارش ارایه شده به مرکز دیسپچ یاسوج ابتدا این عابر پیاده توسط خودروی دیگر زیر گرفته شده و متواری گشته که بلافاصله خودروی دوم (دنا) که پشت خودروی متواری بود برای بار دوم این فرد زیرگرفته شد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیز در پی خبر تصادف نیز از سقوط کارگر کارخانه سیمان مارگون  خبر داد و افزود : این خبر در ساعت ۲۲و۴۲ دقیقه امشب به مرکز اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد که بلافاصله اورژانس مارگون به محل اعزام شد .
پوران فرد افزود : ای فرد حدود ۴۰ سال سن داشت که از ارتفاع حدود ۴متری در سنگ شکن این کارخانه سقوط کرده بود .
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان ادامه داد : هرچند قبل از رسیدن کد بربالین بیمار هیچ گونه علایمی نداشت ولی پرسنل اعزامی  اورژانس پورسعیدی و پارسه جهت احیا بیمار تلاش کردند که بی نتیجه ماند.
وی افزود : این کارگر در هنگام سقوط از ارتفاع کلاه ایمنی نداشت که ممکن بود رعایت اصول ایمنی در مواقع خطر از آسیب‌ها جلوگیری شود.
مدیرحوادث دانشگاه افزود این مصدوم از ناحیه سر دچار تروما شده بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار